Slimda Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg kan ikke fatte at vi faktisk har denne samtalen. Kom gjerne med noe mer interessant å snakke om. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kan det være veggdyr-peniser som klør på Datasmurf? 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Minnekortet på mobilen? Visst du har plass nok på den da. Selvfølgelig! Tusen takk, good sir. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 må si jeg liker Runar som moderator, han har sans for humor, i motsetning til mange av de andre <3 Bare ikke gjør som meg. Jeg dro en spøk han ikke tok med en gang. Jeg er sikker på jeg var javlig nære å bli vannet hehe Vel, jeg ba jo egentlig om det, gjorde jeg ikke? Jeg trodde ikke noen kom til å ta det bokstavelig. Du kjente meg tydeligvis ikke godt nok hehe. Men det var jo dårlig timing fra min side da. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Spørsmålet er vel egentlig hvorfor de skulle stikke veggpenisene sine mot et voksent menneske. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nå var det ubeskrivelig deilig å komme hjem fra jobb med en 190g cheeseburger i hånda, en kald pils og den nye Maiden-plata på Winamp. Woohoo. Helg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Spørsmålet er vel egentlig hvorfor de skulle stikke veggpenisene sine mot et voksent menneske. Vi gir dei psykedeliske stoff, så blir alle voksne mennesker instantly smell-digge beggdyr-chicks Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nå var det ubeskrivelig deilig å komme hjem fra jobb med en 190g cheeseburger i hånda, en kald pils og den nye Maiden-plata på Winamp. Woohoo. Helg. jeg hadde sugd deg for å få burgern og pilsen din Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Spørsmålet er vel egentlig hvorfor de skulle stikke veggpenisene sine mot et voksent menneske. Vi gir dei psykedeliske stoff, så blir alle voksne mennesker instantly smell-digge beggdyr-chicks Okey. Vi tester det på deg først. Ligg stille. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nå var det ubeskrivelig deilig å komme hjem fra jobb med en 190g cheeseburger i hånda, en kald pils og den nye Maiden-plata på Winamp. Woohoo. Helg. jeg hadde sugd deg for å få burgern og pilsen din Hold deg til småripsen din du. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nå var det ubeskrivelig deilig å komme hjem fra jobb med en 190g cheeseburger i hånda, en kald pils og den nye Maiden-plata på Winamp. Woohoo. Helg. jeg hadde sugd deg for å få burgern og pilsen din Hold deg til småripsen din du. diskriminerer ikke på alder og kjønn vettu;) sucky sucky, 1 burgar and 1 beer? make you feel nice, happy ending! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Nei, jeg tar heller burgeren for meg selv, jeg. Jeg har Beer Stein fra Sveits også. Endret 16. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 aha! men pilsen derimot? ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg vet ikke med dere, men jeg syntes å prate om veggdyrpeniser var mindre creepy enn å se Nstin mase om å få suge Bytex. 2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har du tatt silikon enda? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 han bare teaser meg da:( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Sånn drikker jeg ølen fra fordi jeg er awesome. Og det er litt annoying, ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Dette er liksom det siste stadiet i oppmerksomhetsdesperasjon. Hvor han gjør alt han selv finner litt småprovoserende, rettet mot andre, slik at de kanskje, kanskje ser ham. en dag.. kanskje... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har du tatt silikon enda? Ja. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har du tatt silikon enda? Ja. OMGOMGOMG. Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg