Lemon Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Veit du hva, Aleks? Nå fikk jeg litt vondt. Inni sjelen min. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Veit du hva, Aleks? Nå fikk jeg litt vondt. Inni sjelen min. Folk gjør ofte det når jeg deler min viten Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det var nyttig info Aleks. like jævlig nyttig Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 lol de får ikke lov til å være ute så sent Hvor bor du hvor 15-åringer ikke er ute nå? oO Orkanger Mikkel eller Sjur? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Rart, det der. Det var nyttig info Aleks. like jævlig nyttig Tenk om du blir et kvinnelig veggdyr i ditt neste liv. Da tenker jeg du setter pris på min informasjon. Litt av en skjebne å lide det der ja. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 wheelman: hysj ikke røp det! Mchansern: smells like awesome to me! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 lol de får ikke lov til å være ute så sent Hvor bor du hvor 15-åringer ikke er ute nå? oO Orkanger Mikkel eller Sjur? Vel Sjur kjører ikke bil men han er nærmere ... Og jeg har alibi fordi jeg var på jobb i hele dag! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg må le av Veggdyr-infoen. Hahha Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Visste dere at det kvinnelige veggdyr ofte dør under sex? Når mannen skal finne fram til kjønnsorganet så bare stikker han seg fram med tissen til han treffer hullet, og ofte er det flere menn på ei dame som ender med at hun blir stukket i hjel av mange veggdyr peniser. Tror jeg har homse veggdyr her. Klør som faen i ræva 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg må le av Veggdyr-infoen. Hahha Yeah. Så det vi har lært idag er at hvis mer enn en penis kommer mot deg, spre alle åpninger og sikt dem mot penisene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Visste dere at det kvinnelige veggdyr ofte dør under sex? Når mannen skal finne fram til kjønnsorganet så bare stikker han seg fram med tissen til han treffer hullet, og ofte er det flere menn på ei dame som ender med at hun blir stukket i hjel av mange veggdyr peniser. Thats the way we do it Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lurer på hvor mange veggdyr-peniser det skal til for å drepe ett voksent menneske. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg kan ikke fatte at vi faktisk har denne samtalen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Gud jeg elsker internett Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lurer på hvor mange veggdyr-peniser det skal til for å drepe ett voksent menneske. Endel sikkert. Tipper de er ganske harde og spisse. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Trenger pro-tip: Jeg har 1 sesong av How I Met Your Mother på en laptop. Jeg vil gjerne ha den på PC-en jeg bruker nå, men har ikke minnepenn til å overføre filene. HALP! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lurer på hvor mange veggdyr-peniser det skal til for å drepe ett voksent menneske. Det spørs kvar skada skjer. Om du er dekt med veggdyr får du nok berre små, søte penis-sår. Men om du stappar nokre tusen veggdyr ned i magen, kan det hende dei gjer litt skade. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Trenger pro-tip: Jeg har 1 sesong av How I Met Your Mother på en laptop. Jeg vil gjerne ha den på PC-en jeg bruker nå, men har ikke minnepenn til å overføre filene. HALP! Minnekortet på mobilen? Visst du har plass nok på den da. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Trenger pro-tip: Jeg har 1 sesong av How I Met Your Mother på en laptop. Jeg vil gjerne ha den på PC-en jeg bruker nå, men har ikke minnepenn til å overføre filene. HALP! Minnekortet på mobilen? Visst du har plass nok på den da. eller et kamera^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg