Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er vist en sånn derre pedobear med varebil du Nstin

Bare at jeg ikke har noen skillevegg;) sånn at jeg har easy access

Dude, vi må få se bilder! Av bilen, altså.

hehe, greit det, kan stikke ut å ta et kjapt et:P tar bare fra innsiden da :p

nei nei fra utsiden og, helst med skilter :D

Lenke til kommentar

This is where the magic happens:P rutene er helt sorte, fordi det er mørkt plexiglass på innsiden av dem, sånn at det er umulig å se inn. og ja det er en klase med wonderbaum helt til høyre som henger på veggen:P (forresten dårlig bilde, men speilrefleksen hadde ikke strøm><)

post-65500-1284667957,4597_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Står til? Tenkte jeg skulle ta en øl til, men sparer heller den siste til jeg våkner i morgen. Like greit å legge seg etter hvert med lesestoff av STAR WARS og Stalin og komme seg opp tidelig i morgen. Liker ikke å sove lenge. Dem som gjør det er murmeldyr. ;) Så kanse det blir litt film nå mens jeg heller i meg den nest siste kalde. :cool:

Lenke til kommentar

må si jeg liker Runar som moderator, han har sans for humor, i motsetning til mange av de andre <3

Bare ikke gjør som meg. Jeg dro en spøk han ikke tok med en gang. Jeg er sikker på jeg var javlig nære å bli vannet hehe

Jaggu bra du ikke var nære å bli bannet!

Note to self: autokorrekturen retter bannet til vannet. Htc liker meg ikke

Hmm. Jeg leste vannet som helt riktig jeg.

v& = vanned på engelsk som betyr satt i fengsel på interwebz leet speak.

Så jeg trodde Lars hadde oversatt interwebz leet speak til bergensk og skrev "vannet" som "vanned" ehehe.

Lenke til kommentar

Står til? Tenkte jeg skulle ta en øl til, men sparer heller den siste til jeg våkner i morgen. Like greit å legge seg etter hvert med lesestoff av STAR WARS og Stalin og komme seg opp tidelig i morgen. Liker ikke å sove lenge. Dem som gjør det er murmeldyr. ;) Så kanse det blir litt film nå mens jeg heller i meg den nest siste kalde. :cool:

Er jeg et mulrmledyr åsså nå? :dontgetit:

Lenke til kommentar

lol de får ikke lov til å være ute så sent :(

Hvor bor du hvor 15-åringer ikke er ute nå? oO

Hvor jeg bor kan jeg ikke fortelle om:P men bor på østlandet:P

Og wonderbaums har jeg der fordi jeg ikke kunne ha fler i speilet pga er nok der fra før sammen med terninger :p

Lenke til kommentar

Visste dere at det kvinnelige veggdyr ofte dør under sex? Når mannen skal finne fram til kjønnsorganet så bare stikker han seg fram med tissen til han treffer hullet, og ofte er det flere menn på ei dame som ender med at hun blir stukket i hjel av mange veggdyr peniser. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...