Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 jeg trur jeg skal holde meg unna denne diskusjonen om når man pulte sist jeg:P så slipper dere å poste bilder til meg lol Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Du har ikke opplevd lidelse Nstin: Jeg stiller krav til hvilke damer jeg vil ha, ikke hvilken som helst random 14 åring som trenger noen til å kjøpe cigg. Derav tar det litt lengre tid for meg iblandt Endret 16. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Alle født nord for Bergen er nordlendinger. Alle født nord for Sinsenkrysset er nordlendinger.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ingenting er som å bli vannet fra tid til annen =) Så du liker wet? Å neei ... Har du ryddet enda? Har ikke pult siden starten av juni Begyner å bli en stund siden her å. Pripne søringer ikke alle søringer som er det:P Nei, noen tar jo alt som går forbi. Du minner meg forresten litt om denne sangen. A few minutes with me inside my vanShould be so beautiful if we can I'm feeling something taking over me. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 haha nei nei. jeg bare nevnte det:P men søringer blir kanskje skremt av dialekta deres? Ka i satan som e feil me dialekta våres da? Finn nu værre dialekta rundt om i norges land. Bergen, Stavanger F,eks Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Å si at bergensk er verre enn nordlending er som å si at ufrivillig scatsex er verre enn lett bondage. Endret 16. september 2010 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg holder på, ikke få anfall nå! HOHoooo.. den var tørr Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 haha nei nei. jeg bare nevnte det:P men søringer blir kanskje skremt av dialekta deres? Ka i satan som e feil me dialekta våres da? Finn nu værre dialekta rundt om i norges land. Bergen, Stavanger F,eks dere høres så myndige ut. kan være skummelt for skjøre søringjenter vettu selv så liker jeg dialekta deres og bruker den hele tiden når jeg kødderinger folk:P Sebbe: hehe:P jeg stiller visse krav jeg og: over 16, se ok ut og ha lyst. anfall: ja helt til de begynner å løpe Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Å si at bergensk er verre enn nordlending er som å si at ufrivillig scatsex er verre enn lett bondage. Smaken er som baken. Jeg er ikke noe fan av Bergensk, Stavanger dialekten kan være søtt når jenter prater, men når gutter snakker stavangersk høres det så homo ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 anfall: ja helt til de begynner å løpe Men da kjøer du vel bare på de? Sånn forsiktig så de ikke dør sånn at du kan ta de med deg inn i bilen likevel. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 anfall: ja helt til de begynner å løpe Men da kjøer du vel bare på de? Sånn forsiktig så de ikke dør sånn at du kan ta de med deg inn i bilen likevel. Det var en god ide faktisk! kjører på de litt også kjører over de, siden bilen min er så høy at det ikke er noe problem og drar de inn bakluka og legger de i senga og låser dørene^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Du er vist en sånn derre pedobear med varebil du Nstin Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Du er vist en sånn derre pedobear med varebil du Nstin Bare at jeg ikke har noen skillevegg;) sånn at jeg har easy access Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 stemmer for og laker http://farm3.static.flickr.com/2731/4030335947_c7efe3c98b_b.jpg på bilen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Anfall: I must say, your avatar = awesome. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 pedobear merke på bilen ja:P kanskje et klistremerke på bilen på ene plexiglasset Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ja. Stikk å plukk opp noen femtenåringer du nå. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 lol de får ikke lov til å være ute så sent Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 må si jeg liker Runar som moderator, han har sans for humor, i motsetning til mange av de andre Bare ikke gjør som meg. Jeg dro en spøk han ikke tok med en gang. Jeg er sikker på jeg var javlig nære å bli vannet hehe Vel, jeg ba jo egentlig om det, gjorde jeg ikke? Jeg trodde ikke noen kom til å ta det bokstavelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Anfall: I must say, your avatar = awesome. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg