Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ingenting er som å bli vannet fra tid til annen =)

Så du liker wet? :ph34r:

Å neei ... :roll:

Har du ryddet enda?

Har ikke pult siden starten av juni :cry:

Begyner å bli en stund siden her å. Pripne søringer :tease:

ikke alle søringer som er det:P

Nei, noen tar jo alt som går forbi. :p

Du minner meg forresten litt om denne sangen.

A few minutes with me inside my van

Should be so beautiful if we can

I'm feeling something taking over me.

Lenke til kommentar

haha nei nei. jeg bare nevnte det:P men søringer blir kanskje skremt av dialekta deres? :p

Ka i satan som e feil me dialekta våres da? Finn nu værre dialekta rundt om i norges land. Bergen, Stavanger F,eks

dere høres så myndige ut. kan være skummelt for skjøre søringjenter vettu :p selv så liker jeg dialekta deres og bruker den hele tiden når jeg kødderinger folk:P

Sebbe: hehe:P jeg stiller visse krav jeg og: over 16, se ok ut og ha lyst.

anfall: ja helt til de begynner å løpe :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Men da kjøer du vel bare på de? :ph34r: Sånn forsiktig så de ikke dør sånn at du kan ta de med deg inn i bilen likevel.

Lenke til kommentar

Men da kjøer du vel bare på de? :ph34r: Sånn forsiktig så de ikke dør sånn at du kan ta de med deg inn i bilen likevel.

Det var en god ide faktisk! kjører på de litt også kjører over de, siden bilen min er så høy at det ikke er noe problem og drar de inn bakluka og legger de i senga og låser dørene^^

Lenke til kommentar

må si jeg liker Runar som moderator, han har sans for humor, i motsetning til mange av de andre

Bare ikke gjør som meg. Jeg dro en spøk han ikke tok med en gang. Jeg er sikker på jeg var javlig nære å bli vannet hehe

Vel, jeg ba jo egentlig om det, gjorde jeg ikke? :p Jeg trodde ikke noen kom til å ta det bokstavelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...