Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jajajajaja! Fant akkurat ut at jeg har en jævlig pen nabo med hund Mannet meg opp til å spørre om ho ville bli med å gå tur i morgen med bikkjene. Utrolig at jeg turte å spørre, jeg som vanligvis er døds sjenert når det kommer til fremmede. Ble litt små klam i hakket der jeg sto å mannet meg opp Ble det tur da? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Javisst ble det tur. Fikk nret hennes å uten å spørre Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Javisst ble det tur. Fikk nret hennes å uten å spørre don juan er pån igjen 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Supert! Gjorde noe lignende her for noen år siden, var i Trondheim med en vennegjeng og møtte en kjempefin fyr, rett før vi alle skulle dra hjem klarte jeg å mote meg opp for å spørre om nr hans. Jeg er jo supersjernert, så ble jo kjempevarm, begynte nesten å stamme av nervøsitet. Fikk nr hans da.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Javisst ble det tur. Fikk nret hennes å uten å spørre don juan er pån igjen oh yeah! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jakten på kjærleiken vettu Neida, satser på vennskap i første omgang, ho kan jo ha type for alt jeg vet. Har bodd her i 4mnd å aldri sett ho før, enda vi bor i samme oppgang Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke pult siden starten av juni Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 må si jeg liker Runar som moderator, han har sans for humor, i motsetning til mange av de andre <3 Bare ikke gjør som meg. Jeg dro en spøk han ikke tok med en gang. Jeg er sikker på jeg var javlig nære å bli vannet hehe Jaggu bra du ikke var nære å bli bannet! Note to self: autokorrekturen retter bannet til vannet. Htc liker meg ikke Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke pult siden starten av juni stakkar Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke pult siden starten av juni Begyner å bli en stund siden her å. Pripne søringer Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke pult siden starten av juni Begyner å bli en stund siden her å. Pripne søringer ikke vår feil at dere nordlendinger er stygge :O oh no I didn't Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke pult siden starten av juni Begyner å bli en stund siden her å. Pripne søringer ikke alle søringer som er det:P Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke pult siden starten av juni Begyner å bli en stund siden her å. Pripne søringer ikke vår feil at dere nordlendinger er stygge :O oh no I didn't Godt man ikke er fra Nordland da Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke pult siden starten av juni Begyner å bli en stund siden her å. Pripne søringer ikke alle søringer som er det:P Ehehehe, på`n igjen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke pult siden starten av juni Begyner å bli en stund siden her å. Pripne søringer ikke alle søringer som er det:P du er vel unntaket som bekrefter regelen! Har ikke pult siden starten av juni Begyner å bli en stund siden her å. Pripne søringer ikke vår feil at dere nordlendinger er stygge :O oh no I didn't Godt man ikke er fra Nordland da alle nord for namsos er nordlendinger Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 haha nei nei. jeg bare nevnte det:P men søringer blir kanskje skremt av dialekta deres? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Alle født nord for Bergen er nordlendinger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Diskuterer vi nordlendinger vs sørlendinger igjen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke pult siden starten av juni Jeg lider, og her er det under en uke siden... Så stakkars menneske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg