Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Så genialt å miste bussen med under ett minutt. Neste går ikke før ti på ni. Men jeg gidder ikke labbe opp for bare å gå ned igjen i regnet. Det er tak på busstoppet, jeg har varme klær, røyk, musikk og internett så jeg lider ingen nød.

Sitter du seriøst der borte i skuret?

Lenke til kommentar

var det statusen hennes? :p

Nei, jeg bare latet som.

Det var da mer enn det der.

Kanskje han redigerte ut det som kunne fått meg bannet? xD

Hmm, nei leste bare ikke hele statusupdaten. :wee:

Secret shit unavailable for mods

10.30: Lol, dere er så skjønne som spøker med at jeg er attention whore, jeg vil være med i gjenge Hæhæ Nstin er liiite a-who, daaa.

11.00: Sukk, jeg er dømt til å være alene for alltid.

11.30: U gaise, synes dere jeg burde pule denne jenta?...

12.00: Joa, jeg veit at det ikke er så jævlig greit, men kanskje det demper smerten litt.

12.30: FJORTISKUSE! WUHU!Vis mer

12.35: Hallo, hvorfor er det ingen som kommenterer at jeg er løs og kul og shit?

Fornøyd Nstin? :love: Du vet vi elsker deg, da.

Lenke til kommentar

Så genialt å miste bussen med under ett minutt. Neste går ikke før ti på ni. Men jeg gidder ikke labbe opp for bare å gå ned igjen i regnet. Det er tak på busstoppet, jeg har varme klær, røyk, musikk og internett så jeg lider ingen nød.

Sitter du seriøst der borte i skuret?

Ja. Fikk du ikke meldinga mi? Jeg prøvde å få haik frem til det var klart at jeg ikke kom til å rekke åtte bussen fra knarvik. Så satte jeg meg til rette

Lenke til kommentar

Jajajajaja! Fant akkurat ut at jeg har en jævlig pen nabo med hund :)

Mannet meg opp til å spørre om ho ville bli med å gå tur i morgen med bikkjene. Utrolig at jeg turte å spørre, jeg som vanligvis er døds sjenert når det kommer til fremmede. Ble litt små klam i hakket der jeg sto å mannet meg opp :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...