KvitKnekt Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Fordi han ikke sitter her alene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Så genialt å miste bussen med under ett minutt. Neste går ikke før ti på ni. Men jeg gidder ikke labbe opp for bare å gå ned igjen i regnet. Det er tak på busstoppet, jeg har varme klær, røyk, musikk og internett så jeg lider ingen nød. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Så genialt å miste bussen med under ett minutt. Neste går ikke før ti på ni. Men jeg gidder ikke labbe opp for bare å gå ned igjen i regnet. Det er tak på busstoppet, jeg har varme klær, røyk, musikk og internett så jeg lider ingen nød. Sitter du seriøst der borte i skuret? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 må si jeg liker Runar som moderator, han har sans for humor, i motsetning til mange av de andre <3 Bare ikke gjør som meg. Jeg dro en spøk han ikke tok med en gang. Jeg er sikker på jeg var javlig nære å bli vannet hehe Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 var det statusen hennes? Nei, jeg bare latet som. Det var da mer enn det der. Kanskje han redigerte ut det som kunne fått meg bannet? xD Hmm, nei leste bare ikke hele statusupdaten. Secret shit unavailable for mods 10.30: Lol, dere er så skjønne som spøker med at jeg er attention whore, jeg vil være med i gjenge Hæhæ Nstin er liiite a-who, daaa. 11.00: Sukk, jeg er dømt til å være alene for alltid. 11.30: U gaise, synes dere jeg burde pule denne jenta?... 12.00: Joa, jeg veit at det ikke er så jævlig greit, men kanskje det demper smerten litt. 12.30: FJORTISKUSE! WUHU!Vis mer 12.35: Hallo, hvorfor er det ingen som kommenterer at jeg er løs og kul og shit? Fornøyd Nstin? Du vet vi elsker deg, da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ingenting er som å bli vannet fra tid til annen =) Heh, Iron Man 2 i 1080p, og med mono lyd. Får det ikke bedre... Eller jo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Så genialt å miste bussen med under ett minutt. Neste går ikke før ti på ni. Men jeg gidder ikke labbe opp for bare å gå ned igjen i regnet. Det er tak på busstoppet, jeg har varme klær, røyk, musikk og internett så jeg lider ingen nød. Sitter du seriøst der borte i skuret? Ja. Fikk du ikke meldinga mi? Jeg prøvde å få haik frem til det var klart at jeg ikke kom til å rekke åtte bussen fra knarvik. Så satte jeg meg til rette Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ehehehe, ser ut som jeg må få Eplefe på Face Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Var veggdyr inspeksjon her siden en på bygget hadde fått det. I passed *fuck yeah* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ehehehe, ser ut som jeg må få Eplefe på Face Jeg er ikke så fryktelig vanskelig å finne. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 må si jeg liker Runar som moderator, han har sans for humor, i motsetning til mange av de andre <3 Bare ikke gjør som meg. Jeg dro en spøk han ikke tok med en gang. Jeg er sikker på jeg var javlig nære å bli vannet hehe Jaggu bra du ikke var nære å bli bannet! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ja, jeg har det, tenk! Spilte litt i gårkveld, og det var det. Er ikke så lysten på WoW heller for tida. Har gått tilbake til å spille bare sånn innimellom. For tiden er jeg veldig opphengt i ei ny bok jeg har fått tak i. Hva slags bok? Selv leser jeg stadig om Stalin. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nei, nå er jeg faen meg lei Seamonkey, værste nettleseren som finnes. Går nok tilbake til Opera igjen. Eller så er det jo en beta-utgave av IE ute og går, hmm. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Så ikke helt hva som kunne fått henne bannet da:P Men alltid koselig at noen tenker på meg <3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 FAEN, glemt at det er x faktor i dag ! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Deilig å kunne multisitère igjen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jajajajaja! Fant akkurat ut at jeg har en jævlig pen nabo med hund Mannet meg opp til å spørre om ho ville bli med å gå tur i morgen med bikkjene. Utrolig at jeg turte å spørre, jeg som vanligvis er døds sjenert når det kommer til fremmede. Ble litt små klam i hakket der jeg sto å mannet meg opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg