Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk i gang tråden igjen! Yay me! *danse* Hyper? Jeg? Neida. Ikke bittelitt engang.

Jeg og. Kjeder meg men klar ikke la være å trykke mine innlegg, mine innlegg, mine innlegg... Det er en besettelse som jeg må bli kvitt.

You and me both. Jeg er faktisk overrasket over at F5 tasten er på enda. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Gjør som meg. Jeg har mappa den ene musetasten på mx518-musa til å fungere som F5-knapp. Tenk på all energien jeg sparer på å slippe å strekke meg helt bort til tastaturet om jeg bare driver og lurker.
Lenke til kommentar

Jeg fikk i gang tråden igjen! Yay me! *danse* Hyper? Jeg? Neida. Ikke bittelitt engang.

Jeg og. Kjeder meg men klar ikke la være å trykke mine innlegg, mine innlegg, mine innlegg... Det er en besettelse som jeg må bli kvitt.

Jeg er alltid med på dansing *danse*

Lenke til kommentar

åssen du kan være hyper, mens du sitter foran datan, på et forum, er meg et mysterium :ermm:

Hvordan? Enkelt. Det pissregner ute. Ikke mye annet å gjøre på inne heller for øyeblikket enn å sitte her. Men ikke faen om jeg klarer å sitte stille. :p Føler meg altfor energisk, noe som er rart egentlig, med tanke på at jeg burde vært dautrøtt siden jeg har sovet alt for lite i det siste.

Lenke til kommentar

Gjør som meg. Jeg har mappa den ene musetasten på mx518-musa til å fungere som F5-knapp. Tenk på all energien jeg sparer på å slippe å strekke meg helt bort til tastaturet om jeg bare driver og lurker.

Luringen. :p Men det er ikke noen vits for meg siden jeg har tastaturet på fanget uansett. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...