Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En uke regnes ikke som forumpause. Selvpålagt 1mnd ban er forumpause. Det har jeg gjort et par ganger for å få det på avstand. Og selv DA trigga refleksen noen ganger også "ja sant det jeg er jo banned"

Har vært lengre borte fra forumet enn en uke. :p Følg med. :tease:

Lenke til kommentar

Har dere ikke hørt folkens?

13 og spretten, møtes i retten?

Om det er en ONS med en 15-åring, kjør på?

begynner og få litt rykte på meg så kanskje ikke det lureste og bekrefte rykte :p

jo det synes jeg;) kjøp deg caravelle å bli som meg :D <3

se alle postene der folk gir meg fine bilder.. varmer hjertet mitt^^

Selv så var jeg 20 når jeg ble sammen ei på 15, hu ble 16 3 måneder etter men:P varte i 1.5 år.

Lenke til kommentar

De kan godt være deilige, men da skal de være ganske mye over unntaket smarte og modne for at det skal gå. Har ei venninne som er 93 jeg også, som ser godt ut og har the brains på plass. Men still will not go there!

Lovlig er lovlig. Anfall var 16 da vi rota for første gang. Jeg var dog ikke klar over alderen og gikk ut fra at hun var eldre og mer erfaren enn hun i realiteten var da.
Lenke til kommentar

Selv så var jeg 20 når jeg ble sammen ei på 15, hu ble 16 3 måneder etter men:P varte i 1.5 år.

Jeg dedikerte en hel fjesbokstatus til deg i går og du bekreftet den nettopp. :') Endret av Eplefe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg dedikerte en hel fjesbokstatus til deg i går og du bekreftet den nettopp. :')

hehe, seriøst? :p hva skreiv du for noe da?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Knapt en halvtime inne på forumet, og jeg kjeder meg allerede. Noen bør få i gang litt liv her inne snart. :hrm::p

Jeg og. Kjeder meg men klar ikke la være å trykke mine innlegg, mine innlegg, mine innlegg... Det er en besettelse som jeg må bli kvitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...