Gjest medlem-1432 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Husker ikke i detalj nei. Husker bildet ja. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Big tasty menyen er enorm. Seriøst siste gang jeg spiser på McDonalds trur jeg. Underetasjen hjemme er ikke mulig å være i på noen timer nå. Skjønner ikke at en jævla burger kan bli en sånn bombe ass. Ja, den husker jeg. Ble dårlig av å spise den. Denne diskusjonen får meg forøvrig alltid til å tenke på Don Gorske... :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Yay, mrbjoern tar turen til Bergen for å være med på Infected Mushroom! Yayness! *danse en happydans* Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Husker ikke i detalj nei. Husker bildet ja. oppfordrer jentene på formet til å legge ut bilder av lignende art av seg selv Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) kan jo kjøpe flere menyer!! dog spiser der sjelden fordi det er fult av e-stoffer For en vanvittig dårlig grunn. Du vet vel at C-vitamin og riboflavin er E-stoffer? Endret 16. september 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Altså bildet var ikke av deg da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 kan jo kjøpe flere menyer!! dog spiser der sjelden fordi det er fult av e-stoffer For en vanvittig dårlig grunn. Du vet vel at C-vitamin og Riboflavin er E-stoffer? men noen av oss har allergier.... og ja C-vitamin er et E-stoff men da i konsentrert form! Altså bildet var ikke av deg da. ehhhh jo!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det eneste på BK/McDonalds som ikke kommer ut igjen i rakettfart innen en time er McFlurry. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Virker som du har dårlig fordøyelsessystem. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 men noen av oss har allergier.... og ja C-vitamin er et E-stoff men da i konsentrert form! Du sa at du spiser der sjelden. Hvordan kan du spise der i det hele tatt om du er allergisk mot maten? Og hvorfor sa du da at det var på grunn av E-stoffer i stedet for på grunn av allergier? Og nei, det trenger ikke være "i konsentrert form" for å få E-nummer, det er bare en merking som betyr at stoffet er godkjent for bruk i EU. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ja. Det dummeste jeg har gjort var å spise middag på Mc'ern før den første konserten med bandet. Ikke nok med at man var nervøs fra før, så begynte burgeren å røre på seg i tillegg. Det ble konstant springing på do den siste timen før start, det. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det eneste på BK/McDonalds som ikke kommer ut igjen i rakettfart innen en time er McFlurry. så jeg er ikke alene:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Virker da som han her har kost seg i mange år og fortsetter med det... http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=526019 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Snasen haircut på han der. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 HAHAHA! Aune Sand Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 what to do!!!! blir sjekka opp av ei på 15 :S på face vell og merke Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 what to do!!!! blir sjekka opp av ei på 15 :S på face vell og merke Post bilde, så skal vi hjelpe deg med å bestemme hva du gjør videre. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hit n' run! Jeg skal visst kanskje flytte. Pappa sa at han og mamma hadde snakka om det :o Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 what to do!!!! blir sjekka opp av ei på 15 :S på face vell og merke Post bilde, så skal vi hjelpe deg med å bestemme hva du gjør videre. er jo ons materiale men ikke mer er jeg redd Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Pappa sa at han og mamma hadde snakka om det :o Fra hverandre, eller sammen? what to do!!!! blir sjekka opp av ei på 15 :S på face vell og merke Post bilde, så skal vi hjelpe deg med å bestemme hva du gjør videre. er jo ons materiale men ikke mer er jeg redd Enda bedre grunn til å poste bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg