Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glimti: Jo da, det er brukbart det. :) Og jeg sier meg helt enig i det du sier angående frossenpizza; den kan absolutt ikke sammenlignes med en rykende fersk pizza fra et pizzeria, men så koster de jo ikke det samme heller. Greit med frossenpizza nå og da, men jeg hadde aldri klart å leve på det i flere dager.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er jeg jo, bare ikke alle som har fått det med seg enda :p

Bare å legge ut bilder av deg selv så alle får det med seg da :thumbup:

jeg la ut et bilde av meg selv her om dagen, men jeg fikk ikke så mye skryt :(

Jeg fikk heller ikke skryt av mitt. :mad:

Lenke til kommentar

Det er jeg jo, bare ikke alle som har fått det med seg enda :p

Bare å legge ut bilder av deg selv så alle får det med seg da :thumbup:

jeg la ut et bilde av meg selv her om dagen, men jeg fikk ikke så mye skryt :(

men jeg la ut et bilde i forumkafèen, og dette var et meget personlig bildet, de eneste som kommenterte det var moderatorene :(

Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ete på McDonalds når alt skyter ut av ræva i en sørpete konsistens en time etterpå :(

Går aldri på McDonalds lenger, men det skyldes at de har så små burgere der så du blir jo aldri mett uansett hva slags meny du bestiller.

kan jo kjøpe flere menyer!!

dog spiser der sjelden fordi det er fult av e-stoffer

Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ete på McDonalds når alt skyter ut av ræva i en sørpete konsistens en time etterpå :(

Går aldri på McDonalds lenger, men det skyldes at de har så små burgere der så du blir jo aldri mett uansett hva slags meny du bestiller.

Big tasty menyen er enorm. Seriøst siste gang jeg spiser på McDonalds trur jeg. Underetasjen hjemme er ikke mulig å være i på noen timer nå. Skjønner ikke at en jævla burger kan bli en sånn bombe ass.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

men jeg la ut et bilde i forumkafèen, og dette var et meget personlig bildet, de eneste som kommenterte det var moderatorene :(

Jeg hadde sikkert kommet med en nasty kommentar, men maskinen min gikk tom for strøm akkurat da :tease:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Om du poster et ekte bilde av deg selv skal du få skryt :p

Jeg og kamerat er ikke på godfot. Hater å bli tatt bilder av :tease:

Lenke til kommentar

Jeg hadde sikkert kommet med en nasty kommentar, men maskinen min gikk tom for strøm akkurat da :tease:

husker du den?

btw ny kates party i Norge :O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...