After Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Evnt. bli en offentlig og/eller kjent person. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er jeg jo, bare ikke alle som har fått det med seg enda Bare å legge ut bilder av deg selv så alle får det med seg da jeg la ut et bilde av meg selv her om dagen, men jeg fikk ikke så mye skryt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Glimti: Jo da, det er brukbart det. Og jeg sier meg helt enig i det du sier angående frossenpizza; den kan absolutt ikke sammenlignes med en rykende fersk pizza fra et pizzeria, men så koster de jo ikke det samme heller. Greit med frossenpizza nå og da, men jeg hadde aldri klart å leve på det i flere dager. Endret 16. september 2010 av Sidious Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skulle ta ut kyllingfileten fra kjøleskapet i dag. Den lukta surere enn Bjørn Dæhlies sokker fra femmila i OL, så jeg kasta den Den som var så frisk og god i går. Det blir kjøttboller i steden dog. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ete på McDonalds når alt skyter ut av ræva i en sørpete konsistens en time etterpå Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er jeg jo, bare ikke alle som har fått det med seg enda Bare å legge ut bilder av deg selv så alle får det med seg da jeg la ut et bilde av meg selv her om dagen, men jeg fikk ikke så mye skryt Jeg fikk heller ikke skryt av mitt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er jeg jo, bare ikke alle som har fått det med seg enda Bare å legge ut bilder av deg selv så alle får det med seg da jeg la ut et bilde av meg selv her om dagen, men jeg fikk ikke så mye skryt Jeg fikk heller ikke skryt av mitt. men jeg la ut et bilde i forumkafèen, og dette var et meget personlig bildet, de eneste som kommenterte det var moderatorene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ingen som vil på Infected Mushroom med meg. ;___; Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg fikk heller ikke skryt av mitt. Har ikke sett det engang. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ingen som vil på Infected Mushroom med meg. ;___; Jo, men litt labert med penger for tiden pluss at det er grusomt langt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ete på McDonalds når alt skyter ut av ræva i en sørpete konsistens en time etterpå Går aldri på McDonalds lenger, men det skyldes at de har så små burgere der så du blir jo aldri mett uansett hva slags meny du bestiller. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ete på McDonalds når alt skyter ut av ræva i en sørpete konsistens en time etterpå Går aldri på McDonalds lenger, men det skyldes at de har så små burgere der så du blir jo aldri mett uansett hva slags meny du bestiller. kan jo kjøpe flere menyer!! dog spiser der sjelden fordi det er fult av e-stoffer Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ete på McDonalds når alt skyter ut av ræva i en sørpete konsistens en time etterpå Går aldri på McDonalds lenger, men det skyldes at de har så små burgere der så du blir jo aldri mett uansett hva slags meny du bestiller. Big tasty menyen er enorm. Seriøst siste gang jeg spiser på McDonalds trur jeg. Underetasjen hjemme er ikke mulig å være i på noen timer nå. Skjønner ikke at en jævla burger kan bli en sånn bombe ass. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg fikk heller ikke skryt av mitt. Om du poster et ekte bilde av deg selv skal du få skryt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 men jeg la ut et bilde i forumkafèen, og dette var et meget personlig bildet, de eneste som kommenterte det var moderatorene Jeg hadde sikkert kommet med en nasty kommentar, men maskinen min gikk tom for strøm akkurat da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jo, men litt labert med penger for tiden pluss at det er grusomt langt. Sleng deg i bilen og lev på nudler. Jeg går ikke på konsert alene. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 men jeg la ut et bilde i forumkafèen, og dette var et meget personlig bildet, de eneste som kommenterte det var moderatorene Jeg kommenterte å sa det ikke var så ille jo:P Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg fikk heller ikke skryt av mitt. Om du poster et ekte bilde av deg selv skal du få skryt Jeg og kamerat er ikke på godfot. Hater å bli tatt bilder av Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 men jeg la ut et bilde i forumkafèen, og dette var et meget personlig bildet, de eneste som kommenterte det var moderatorene Jeg hadde sikkert kommet med en nasty kommentar, men maskinen min gikk tom for strøm akkurat da husker du den? btw ny kates party i Norge :O Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 kan jo kjøpe flere menyer!! dog spiser der sjelden fordi det er fult av e-stoffer Går heller på Burger King så holder det med en meny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg