Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Var det ekte og dypfølt kjærlighet fra din side? Var ONS, men likvell da.. Det værste var at jeg trodde jeg forførte henne,mens det i realiteten var at det var hun, i rene Gudfaren-stil sjekket meg opp IV`E BEEN MAN-RAPED Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Ja det var dårlig gjort av henne å fortelle deg at det var hun som brukte deg. Det hadde vært mye snillere om du fikk gå rundt i den troen at du var DEN playeren egentlig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg er blitt forelsket... I Zelda Phantom Hourglass Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Ja det var dårlig gjort av henne å fortelle deg at det var hun som brukte deg. Det hadde vært mye snillere om du fikk gå rundt i den troen at du var DEN playeren egentlig. enig! teite kvinnfolk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Ja det var dårlig gjort av henne å fortelle deg at det var hun som brukte deg. Det hadde vært mye snillere om du fikk gå rundt i den troen at du var DEN playeren egentlig. IKNOW! damer er noen slue dyr Går vel greit med egoet, fikk en date med en fin dame,som spanderte øl på meg Take that, Likestilling! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg er blitt forelsket... I Zelda Phantom Hourglass Mikkel...*sukke*. Se å få på deg et par sølv-fargede tights! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Mikkel...*sukke*. Se å få på deg et par sølv-fargede tights! Vil det få meg dame eller bare underholde deg i et par minutter? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Mikkel...*sukke*. Se å få på deg et par sølv-fargede tights! Vil det få meg dame eller bare underholde deg i et par minutter? Det skaffer deg dame på null komma niks! Stol på meg..... >:3..hehehhh. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Sølvfargede tights og leopard-wifebeaters! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Sølvfargede tights og leopard-wifebeaters! Yummeh!. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Det skaffer deg dame på null komma niks! Stol på meg..... Rite, tror det gjør det værre Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Altså. Jeg må bare slenge ut av meg (for dem som ikke har fått det med seg enda) at danske mannen made my day. ^^ Når han skulle av bussen stoppet han for å fortelle meg (PÅ DANSK) at latteren min gjorde ham i godt humør. Tidenes beste kompliment, og presentert på dansk. Jeg tror jeg er lykkelig uka ut. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Og du som nesten ikke har fetisj for dansk i det hele tatt heller, nie. Du kommer til å være klam i hakket frem til neste onsdag du nå. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Klam i hakket? O_O Det er til dags dato den styggeste betegnelsen for det jeg noensinne har hørt. xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg tror jeg må øve på den danske uttalen min så skal jeg begynne å bli den "mystiske dansken" som forfølger Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Klam i hakket? O_ODet er til dags dato den styggeste betegnelsen for det jeg noensinne har hørt. xD Har du seriøst ikke hørt det uttrykket før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Og du som nesten ikke har fetisj for dansk i det hele tatt heller, nie. Du kommer til å være klam i hakket frem til neste onsdag du nå. dagens komplemang Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Helvete og! pappa og de dro til legevakta i full fart.. snakka noe om bihulbetennelse elns :S men jaja, jeg sitter her med biff-stroganoff så.. skal ikke klage. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg tror jeg må øve på den danske uttalen min så skal jeg begynne å bli den "mystiske dansken" som forfølger Nie DO IT! =D Har du seriøst ikke hørt det uttrykket før? Nope, aldri. Det var rævstøgt. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Nope, aldri. Det var rævstøgt. xD Hva pleier du å si da. Om du ikke skal bruke de "korrekte" uttrykkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg