TheKims Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg lurer på om tv kanalene samarbeider med batteri produsentene? Hver gang det er reklame pause må man skru ned volumet, ellers vekker man hele nabolaget. ANNOYING!!! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det er så du ikke ska gå glipp av noe imens du henter noe digg på kjøkkenet, er ikke det snedig? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg har nettopp for første gang i mitt liv opplevd å lese noe som gjorde meg så kvalm at jeg faktisk kastet opp O.o Jeg vil også lese! jeg kan si hva det handlet om? det er en veldig ekkel og nøyaktig beskrivelse av spising av forsjellige bæsjer. Altså at de gjorde dette på fylla i helga... Og at de da tok menneskebæsj, dyrebæsj blanda det fint gog spiste det... og kjørte "vi kliner med hverandre og deler bæsjen". SYKT ekkelt. Det finnes visst bilder også. Dette er da slikt mine venner gjør i fylla. Og slikt skriver de i veldig detaljer til meg. Takk takk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det er så du ikke ska gå glipp av noe imens du henter noe digg på kjøkkenet, er ikke det snedig? Er ikke så veldig interessert i mascara som gir deg 200% lengere vipper eller shampoo som fungerer i 7 dimensjoner Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg har begynt å avmatrialisere meg . klarer ikke dette livet lenger, alt handler jo bare om ting. Bare det som er helt nødvendig skal være igjen Hva mener dere om en slik prossess ? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg har nettopp for første gang i mitt liv opplevd å lese noe som gjorde meg så kvalm at jeg faktisk kastet opp O.o Jeg vil også lese! jeg kan si hva det handlet om? det er en veldig ekkel og nøyaktig beskrivelse av spising av forsjellige bæsjer. Altså at de gjorde dette på fylla i helga... Og at de da tok menneskebæsj, dyrebæsj blanda det fint gog spiste det... og kjørte "vi kliner med hverandre og deler bæsjen". SYKT ekkelt. Det finnes visst bilder også. Dette er da slikt mine venner gjør i fylla. Og slikt skriver de i veldig detaljer til meg. Takk takk. Then..... They are no longer friends... MEN! Jeg liker Unibet i dag Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg har begynt å avmatrialisere meg . klarer ikke dette livet lenger, alt handler jo bare om ting. Bare det som er helt nødvendig skal være igjen Hva mener dere om en slik prossess ? Veldig interessant. Har vært i tankeboksen om å kansje gjøre noe sånt selv. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) jeg har begynt å avmatrialisere meg . klarer ikke dette livet lenger, alt handler jo bare om ting. Bare det som er helt nødvendig skal være igjen Hva mener dere om en slik prossess ? At du er en idiot? Ting er jo fint, og ofte kilden til glede. Materialisme edit: Materialisme og minimalisme. Jeg må jammen skaffe meg en 300kvm leilighet etterhvert. Endret 15. september 2010 av cvłñ 3 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg finner ikke glede i ting lenger, desverre Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg finner ikke glede i ting lenger, desverre da kjøper du feil ting, men for all del send meg pengene Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg spiller masse penger på fotball. Det er vel ganske materialistisk? Men dog, jeg finner glede i det Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg har nettopp for første gang i mitt liv opplevd å lese noe som gjorde meg så kvalm at jeg faktisk kastet opp O.o Jeg vil også lese! jeg kan si hva det handlet om? det er en veldig ekkel og nøyaktig beskrivelse av spising av forsjellige bæsjer. Altså at de gjorde dette på fylla i helga... Og at de da tok menneskebæsj, dyrebæsj blanda det fint gog spiste det... og kjørte "vi kliner med hverandre og deler bæsjen". SYKT ekkelt. Det finnes visst bilder også. Dette er da slikt mine venner gjør i fylla. Og slikt skriver de i veldig detaljer til meg. Takk takk. Then..... They are no longer friends... ganske.. .ekkele greier. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ok , la oss ta det å kjøpe seg ny mobil. Hvilken glede man får av å kjøpe seg en splitter ny mobil, ikke sant ? Vel, den mobilen er skikkelig bra å fancy en kort stund. Ikke lenge etter kommer det en ny mobil som du bare MÅ ha . Da betyr ikke den gamle en dritt lenger, for den er utgått på dato. Hva skjedde ? jo du mistet gleden av den gamle mobilen, for å få tilbake den kortvarige gleden går man å kjøper ny Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Så nettopp fordi gleden er kortvarig, skal man unngå den? Hva med å i tillegg finne andre stimuli? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg ser heldigvis ikke glede i slike ting. Vil ikke si at jeg er så veldig materalistisk, det mest fancye jeg har er pcn. Skjelden jeg kjøper nye ting, blir mest mat jeg kjøper. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg ser heldigvis ikke glede i slike ting. Vil ikke si at jeg er så veldig materalistisk, det mest fancye jeg har er pcn. Skjelden jeg kjøper nye ting, blir mest mat jeg kjøper. Jeg er veldig, veldig materalistisk. Jeg har tre laptoper (og en stasjonær) som jeg elsker og diverse annet jeg må ha i hverdagen min. Klær er også noe jeg elsker å kaste bort pengene mine på. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg tror ingen mennesker finner den ekte freden i sjelen, ved å kjøpe seg glade Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg tror ingen mennesker finner den ekte freden i sjelen, ved å kjøpe seg glade Nettopp fordi når man har kjøpt seg nye nytt, finner man noe annet man vil ha. På den måten jakter man alltid etter det neste "lykkerushet". Eddie Vedder sier det vel egentlig best i sangen Society Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): It's a mistery to me we have a greed with which we have agreed You think you have to want more than you need until you have it all you won't be free society, you're a crazy breed I hope you're not lonely without me When you want more than you have you think you need and when you think more than you want your thoughts begin to bleed I think I need to find a bigger place 'cos when you have more than you think you need more space society, you're a crazy breed I hope you're not lonely without me society, crazy and deep I hope you're not lonely without me there's those thinking more or less less is more but if less is more how you're keeping score? Means for every point you make your level drops kinda like its starting from the top you can't do that... society, you're a crazy breed I hope you're not lonely without me society, crazy and deep I hope you're not lonely without me society, have mercy on me I hope you're not angry if I disagree society, crazy and deep I hope you're not lonely without me Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har vært veldig materalistisk. Heldigvis roet litt ned nå Var så lettvindt å bare søke lån på nettet å kjøpe det man ville ha, ny bil, motorsykkel, bigscreen tv osv. Solgt bilen og sykkelen å sitter enda med masse lån igjen Så etter den søte kløe kommer den sure svie. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg tror ingen mennesker finner den ekte freden i sjelen, ved å kjøpe seg glade Går det ikkje med ein mellomting? Eg er veldig glad for det eg har kjøpt, spesielt det eg har kjøpt for mine egne pengar som eg sjølv har tent. Eg er glad i mobilen min, sjølv om den verken har touch, facebook, GPS, gyro, internett, snapdragon osv osv. Den er eit verktøy i kvardagen, akkurat som ei klokke. Eg trenger ikkje det nyaste av alt for å vere lykkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg