Nopros Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Pianostreng-metoden. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hva er det ultimate å gjøre når du helst vil bare grave din egen grav? (Ikke at det frister å ligge i jorda, da...) Lyst til å dø? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Thank you for reporting offensive content and helping to keep the Steam Community clean and friendly. Buy yourself some cake, you deserve it.Jeg.. Fortjener kake Endret 15. september 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 fått meg twitter og greier noe som anbefales å følge? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Noen som vet om Telenor enda har maks pris på 10kr dagen for internett gjennom tlf? Edit: De har visst det Da berges jeg jo til Get åpner internetten igjen.. Endret 15. september 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 fått meg twitter og greier noe som anbefales å følge? Alle de som ikke oppdaterer to ganger i minuttet Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Twitter er så fuckings uinteressant at jeg vil skrike. Er som Facebook bare at alle tror de er bedre en hverandre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg synes twitter er rimelig ålreit. Er sånn jeg holder kontakt med amerikafolkene mine. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vi har diskutert burgere før... Ja det hadde jeg glemt..tar ikke den igjen nei Flink jente. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Gawd! Jeg klør. Overalt! :| Litt idiotisk at jeg bruker kroppen min til å finne ut hva det er for noe. Testa litt av hvert og kommet frem til at det enten er madrassen, dyna eller pleddet. Jeg setter en knapp på madrassen, da jeg lå på ryggen i natt og den er nå rosa, vablete og kløende. Det er tre alternativer: Midd , Veggdyr eller skabb Bildet her viser skabb i full blomstring : Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Twitter er så fuckings uinteressant at jeg vil skrike. Er som Facebook bare at alle tror de er bedre en hverandre. nå følger jeg akkurat nå bare politiske personer og grupper så ikke så ille Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kløing kan være psykisk å faktisk. Så på Pinlige sykdommer på Nrk hvor en eldre dame klødde seg til blods. Ho begynte på antideppresiva å sluttet med kløing. Jeg har kløing over hele kroppen hver gang jeg er trøtt Ikke helt skjønt greia med det. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Siden datasmurf nevner senga og madrassen + det at han sov på ryggen å fikk et synlig utbrudd , regner jeg med det ikke er psykisk for han sin del Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det er små smurfer som biter han 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Muligens på tide å skifte på senga da Lenke til kommentar
2ore Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Twitter er jo helt ålreit, det. Mine favorittkanaler er Lydverket, gutta i Radioresepsjonen, Jaa9 & OnklP og Devin Townsend. Kevin Smith og Jason Mewes kommer også av og til med noe gøy. :!: Endret 20. september 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg har nettopp for første gang i mitt liv opplevd å lese noe som gjorde meg så kvalm at jeg faktisk kastet opp O.o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Interessant. Lyst å dele? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Interessant. Lyst å dele? er små redd for å lese det igjen i frykt for mer spying så nei =/ men jeg har noen syke syke venner fant jeg ut:P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg har nettopp for første gang i mitt liv opplevd å lese noe som gjorde meg så kvalm at jeg faktisk kastet opp O.o Jeg vil også lese! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg