Mr. A Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Gawd! Jeg klør. Overalt! :| Litt idiotisk at jeg bruker kroppen min til å finne ut hva det er for noe. Testa litt av hvert og kommet frem til at det enten er madrassen, dyna eller pleddet. Jeg setter en knapp på madrassen, da jeg lå på ryggen i natt og den er nå rosa, vablete og kløende. Prøv å sov en annen plass. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Heisan sveisan og velkommen til forumet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sett ferdig en episode av CSI nå. En til y/n? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skal Mchansern gå ut og leke i trafikken? y/n Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Funny guy. Jobber ikke du på Nycomed i Asker? Jeg har flytta til Asker sentrum for et par uker siden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 kan det være midd ellerno sånt? Sannsynligvis. Eller lopper. Gawd! Jeg klør. Overalt! :| Litt idiotisk at jeg bruker kroppen min til å finne ut hva det er for noe. Testa litt av hvert og kommet frem til at det enten er madrassen, dyna eller pleddet. Jeg setter en knapp på madrassen, da jeg lå på ryggen i natt og den er nå rosa, vablete og kløende. Prøv å sov en annen plass. Ja, det har jeg prøvd, jeg har prøvd å sove på sofaen i stua (det gikk bra), luftmadrass i stua (det gikk også bra) og luftmadrass på rommet mitt (det gikk ikke så bra, men vet ikke om det var pga. rommet eller fordi jeg lå like ved sengen med ene arma oppå senga). Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Da har du en smittsom seng. Få deg en ny. Vet ikke hva du har vært å rulla i, men noe er det.Har du hatt noen smårips i senga ? Endret 15. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hørte jeg noen nevne smårips? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Da har du en smittsom seng. Få deg en ny. Vet ikke hva du har vært å rulla i, men noe er det.Har du hatt noen smårips i senga ? Ikke det jeg vet. Kan jo hende det har vært smårips i senga i sommer, men da var ikke jeg her, for å si det sånn. Virker som om jeg må få ny ja. -_- Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hørte jeg noen nevne smårips? Lyst til å plukke rips? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hørte jeg noen nevne smårips? Lyst til å plukke rips? Smårips er også bær. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Vet det, men det går jo ann gå ann å være forskjellige ripsplukkere... Nå tar iallefall jeg me noen tuborg. Endret 15. september 2010 av Glimti Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 En kjenning fikk i dag sms fra følgende telefonnummer, noen av dere som har peiling på hvem dette kan være? "+44 75 8651 9251" Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 En kjenning fikk i dag sms fra følgende telefonnummer, noen av dere som har peiling på hvem dette kan være? "+44 75 8651 9251" Du kan jo se om du finner noe her eller her Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Når begynte de norske sidene å kunne slå opp britiske nummer? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 +44 er England (evt UK). Det er scam, har fått meldinger selv av den arten. Ikke reply, leste på internett at scammen er at hvis man replyer til meldingen, så drar de buttloads of money fra mobilen din enkelt. Type 50kr for en melding ellerno. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kan jeg ta med utenlandske mynter til innskuddsmaskinen i banken å få pengene rett på konto `? Norske banker tar ikke imot utenlandske mynter, kun sedler. Nå hører jeg på Sabaton og drikker DR.pepper og varmer opp til helga Rockefeller på lørdag? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kan jeg ta med utenlandske mynter til innskuddsmaskinen i banken å få pengene rett på konto `? Norske banker tar ikke imot utenlandske mynter, kun sedler. Nå hører jeg på Sabaton og drikker DR.pepper og varmer opp til helga Rockefeller på lørdag? Yes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vel, da har jeg ny seng på g, nå mangler jeg bare ny dyne, pute, samt nytt laken og nytt dyne- og putetrekk. Billig blir det i alle fall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg