Mr. A Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ja selvfølgelig skal jeg det Men først skal jeg skremme opp ludderet til å tro hun er full av sykdommer, og bruke ekstra lang tid på og gi henne resultatene. You go do that. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) jaja , ellers da folk ? hva skjer idag? Endret 17. september 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 watter opp en CSI episode nå. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vasker båten med gelcoatrens før vinteren Den blir sååå fin Nå har den vært på i et kvarter, så da skal jeg spyle! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Noen som vet ca hvor lang tid det tar før en boks brus fryser i fryseboksen(en sånn liten over kjøleskapet) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 OVER NINE THOUSAND! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 2,5 l på to og en halv til tre timer. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sigarføring her i gården Ikke at den smakte så forbanna godt Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sitter på jobb og nyter god svartmetall Planer for dagen? sitter på jobb og nyter en kald kaffe og hører på RATM *brb hente påfyll og varme opp kaffe'n litt* Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvordan fungerer @mentions på facebook? Prøver meg på @Fornavn Etternavn men det kommer ikke opp link. Må jeg legg til program på for å få til dette? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sitter på jobb og nyter god svartmetall Planer for dagen? sitter på jobb og nyter en kald kaffe og hører på RATM *brb hente påfyll og varme opp kaffe'n litt* Nå hører jeg på Sabaton og drikker DR.pepper og varmer opp til helga Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det ble ingen søvn på meg i natt, noe jeg begynner å merke. Jeg vurderer å legge meg når jeg kommer hjem, men da blir døgnrytmen totalt ødelagt. Forslag til løsning? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ikke legg deg, som du sier fucker du døgnrytmen og kommer til å våkne midt på natta. Du må være alpha og heller legge deg tidlig på kvelden. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvordan fungerer @mentions på facebook? Prøver meg på @Fornavn Etternavn men det kommer ikke opp link. Må jeg legg til program på for å få til dette? Du skal ikke måtte ha noen tillegg for dette, men korrekt stavemåte gjetter jeg at du har prøvd? Prøv med bare @fornavn og vent litt.. Så kommer det opp en liste under.. Hvis ikke det gjør det, kan du prøve å oppdatere web-browseren din Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det ble ingen søvn på meg i natt, noe jeg begynner å merke. Jeg vurderer å legge meg når jeg kommer hjem, men da blir døgnrytmen totalt ødelagt. Forslag til løsning? Powernap ? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Aaaaahkrapp! Jeg skulle dratt nå, men legger inn ny update på mobilen, så må vente til den er ferdig Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Du må være alpha og heller legge deg tidlig på kvelden. Det blir vel helst noe slikt, ja. Takk for forslaget! Forslag til løsning? Powernap ? Stress. Dessuten er jeg ikke i humør til en powernap. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvordan fungerer @mentions på facebook? Prøver meg på @Fornavn Etternavn men det kommer ikke opp link. Må jeg legg til program på for å få til dette? Du skal ikke måtte ha noen tillegg for dette, men korrekt stavemåte gjetter jeg at du har prøvd? Prøv med bare @fornavn og vent litt.. Så kommer det opp en liste under.. Hvis ikke det gjør det, kan du prøve å oppdatere web-browseren din Ok, fant ut at de ikke går ann å bruke @ i en kommentar til en kommentar. Tåpelig i grunn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Gawd! Jeg klør. Overalt! :| Litt idiotisk at jeg bruker kroppen min til å finne ut hva det er for noe. Testa litt av hvert og kommet frem til at det enten er madrassen, dyna eller pleddet. Jeg setter en knapp på madrassen, da jeg lå på ryggen i natt og den er nå rosa, vablete og kløende. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 kan det være midd ellerno sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg