Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Langt unna hva da? helt blåst i hode?:p Rimelig sikker på at du mener den, siden det er deg vi snakker om:P

ikke blåst i hode, men historiene de har er ganske like!

Det er fordi alle får sånt å fortelle en eller annen gang:P Forskjellen ligger i at jeg ikke ser i nærheten ut som de og ville vært dritings og vanskelig å ha med å gjøre under hele programmet til frustrasjon for de andre:P Det er vel noe som er verdt å se på? hehe

Runar: nettopp pga det skal jeg seriøst melde meg på nå:p

Lenke til kommentar

Jeg foreslår vi sørger for at Nstin blir med i neste runde!

http://www.tv3.no/ca...-paradise-hotel

med mindre dere moderatorer har tilgang på mer info en oss dødelige så sliter vi litt med all infoen der :p

Hvis du tar på deg ansvaret med å fylle ut "hva gjør deg sint", "beskriv drømmemannen" og lignende, kan jeg få tak i resten av informasjonen vi trenger.

:ph34r:

drømmemannen min er en skikkelig påfugl av en homofil mann! en mann som får Lars Tangen til og se ut som han er heterofil. han må ha skikkelig former og en stor kuk, som virkelig kan fyre av en ladning. han må også like litt kinky sex, der goldenshower, fisting og dogging er helt normalt! utsende messig så burde han være en skikkelig arie, altså høy, lys og blå øyne. en eller morsom og sosial kar!

ting som gjør meg sinna, er matcho menn som tror de er bedre enn meg!

viss de også snakker negativt om bi/pedofile personer som meg så blir jeg også skikkelig forbanna!!!!!!!!!!1

jeg elsker også å være verdens midtpunkt, så den som gjør at jeg ikke er det, blir automatisk mitt hat objekt!

håper disse 2 funker :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

drømmemannen min er en skikkelig påfugl av en homofil mann!

*blabla*

håper disse 2 funker :p

Ikke verst!

Men jeg tror du bør omformulere deg hvis du virkelig vil at Nstin skal få en plass! Kanskje ikke så lurt å nevne pedofili? :p

hinta til

Jeg var 14, og hadde sex i en bil. Ganske så vondt! Turister sto uten for å så på at bilen ristet, haha!

Egentlig ganske spennende, at første gangen var i en bil, med seng.

VAN <3

men ja vi kan jo skrive bare bifil :p

Lenke til kommentar

hahaha, dette var artig! har kommet til siste del der jeg skal laste opp bilder.

Yavel: jeg liker deg!:D selvom den jenta ikke var mitt offer:P jeg mener.. nei offer var et bra ord.

vel jeg er i kødde humør, og her på internett så slipper jeg å få juling :p så kan være så frekk e bare vil <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...