Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei itt no penis snakk her :thumbdown:

Aww.. noe du vil snakke om? :(

Hvis man er plaget av hengepupper kan man vel bare ta et puppeløft?

Ikke nødvendig, puppene ligger alltid fint til når dama ligger på ryggen.. ^^

Problemt oppstår jo når damen er på sitt rettmessige sted, kjøkkenet. Jeg skal ikke ha noe liggende dame på kjøkkenet, med mindre det er med beina spredt på oppvaskbenken eller kjøkkenbordet. Eller i fryseren.

Fjernet en erigert penis som var så stor at den herpet hele layouten til forumet...

Don`t do it again.

;)

Kikket i speilet igjen, Jarmo? :wee:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det var Yavel jeg så i denne konkuransen :tease:

jeg er en meget veltrent gutt, noe ikke de der så ut som, og jeg har fått skryt alle andre plasser en her :(

Altså, jeg vet at det er populært å late som om man er en eller annen retard, men dette...ER faktisk meg.

Retarded zombie. Slå den dere. På ekte.

føler meg verre en det når jeg står opp fra mine 14 timers søvner

Lenke til kommentar

Jeg pleier å sove i fire-fem timer. Gruer meg alltid til å jobbe, og får ikke sove. Tenker alltid "NÅ må jeg sove, ellers blir jeg ikke uthvilt til i morgen!". Så ligger jeg der, da. "Sove sove sove!" og ingenting skjer. Blir for utrolig, haha.

motsatte her, sover alt for mye, de på jobb blir overrasket over åssen jeg klarer det.

sover hvor som helst når som helst! dritt digg <3

Lenke til kommentar

Har ikke noe problem med å sove hvor som helst, egentlig, men jeg tenker for mye. Og da er det umulig å få sove.

vel vi gutter har jo et hemmelig triks viss vi virkelig må sove :p vet ikke om det funker like bra for jenter

Vel, noen av oss blir mer våkne av det:P

Lenke til kommentar

Har ikke noe problem med å sove hvor som helst, egentlig, men jeg tenker for mye. Og da er det umulig å få sove.

vel vi gutter har jo et hemmelig triks viss vi virkelig må sove :p vet ikke om det funker like bra for jenter

Hvis vi tenker på det samme så fungerer det ikke for undertegnede.

Lenke til kommentar

Laptop i senga med en koselig film fungerer da :)

Visst jeg bare legger meg uten noe som helst lyder rundt meg kan jeg gruble meg ihjel.

Ja, det er koselig <3. Men det er så lett å fortsette å se på en ny film, eller bable til dere i dnfk til langt på natt.

Lenke til kommentar

Hvis jeg er den eneste som tenker utenfor kofferten her så hjelper det å skru av pc, tv alle elektroniske duppeditter og åpne vinduet. Da skal det være IKKE VARMT og det skal ikke blinke blå og grønne lysdioder pluss at det ikke skal være noe form for viftestøy eller elektrisk støy.

Bare mørket, og deg :ph34r:

Heng dyna ute slik at den blir frisk og kjølig.

Lenke til kommentar

Laptop i senga med en koselig film fungerer da :)

Visst jeg bare legger meg uten noe som helst lyder rundt meg kan jeg gruble meg ihjel.

indeed da er vi to. Ergrer meg alltid over noen av mine valg, og tenkt på hva som ville ha skjedd om jeg hadde gjort ting annerledes. sinnsykt irriterende tanke
Lenke til kommentar

Hvis jeg er den eneste som tenker utenfor kofferten her så hjelper det å skru av pc, tv alle elektroniske duppeditter og åpne vinduet. Da skal det være IKKE VARMT og det skal ikke blinke blå og grønne lysdioder pluss at det ikke skal være noe form for viftestøy eller elektrisk støy.

Bare mørket, og deg :ph34r:

Heng dyna ute slik at den blir frisk og kjølig.

lyd av vind og sjø hjelper og veldig :D

Lenke til kommentar

Hvorfor lager dem ikke paradise hotel med meg egentlig? da kunne det jo faktisk gått ann å se på det.

Hva hindrer deg i å melde deg på?

Dem er jo bare ute etter gutter og jenter som er helt blåst i hodet og har stort fokus på utseende:P

Men hadde jo vært artig å kasta en halvfeit, breial bygdetulling som bryr seg mer om alkoholen enn å flørte med jentene når han drikker? :p Perfekt kontrast da, hehe.

Lenke til kommentar

Hvorfor lager dem ikke paradise hotel med meg egentlig? da kunne det jo faktisk gått ann å se på det.

Hva hindrer deg i å melde deg på?

Dem er jo bare ute etter gutter og jenter som er helt blåst i hodet og har stort fokus på utseende:P

Men hadde jo vært artig å kasta en halvfeit, breial bygdetulling som bryr seg mer om alkoholen enn å flørte med jentene når han drikker? :p Perfekt kontrast da, hehe.

med de historiene du kommer med, så er du ikke langt unna :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...