Nstin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tror nok ikke hu her har så mye følelse igjen: pupper Hun er på størrelse med meg, bare veier litt mer. Men med GIGApupper til den lille kroppen, haha. Så store skal jeg nok ikke ha. Hva liker dere best? B, C, D? E? Kommer vel kanskje an på jenta? kommer jo veldig ann på jenta. men er du slank og fin så passer alt fra A til C, C kan bli for stort. Men så lenge det passer til kroppen så har størrelsen lite å si egentlig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvis hukommelsen min stemmer, så tror jeg at C blir seende i overkant stort ut for Zerda. Men nå har ikke alltid hukommelsen min vært til å stole på da... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Du er jo ganske lita zelda, så du trenger vel ikke så mye? men jeg har nå egentlig lite peiling på silikon. Nei, egentlig ikke. Kommer nok til å tenke en del på hva som ville passet først. Heller litt for lite enn litt for mye, imo. Dari: Nå har jeg jo vist deg bilde. ^^ Endret 14. september 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ja, og jeg står fremdeles på det jeg mente. C -kan- bli i overkant. Trenger ikke å bli det, men kan bli det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er jo 20 centimeter høyere enn deg og har c-cup, og syns det er stort nok til meg. Men du finner vel ut av det. Hvis du legger på deg blir også puppene naturlig større. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er jo 20 centimeter høyere enn deg og har c-cup, og syns det er stort nok til meg. Men du finner vel ut av det. Hvis du legger på deg blir også puppene naturlig større. For å være ærlig så har jeg ikke veldig lyst til å legge på meg igjen, haha. Men hvem vet, kanskje det skjer en gang i tiden. Tror nok ikke jeg kan se på hva andre kler, nei. Må ta det som passer min kropp. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er jo 20 centimeter høyere enn deg og har c-cup, og syns det er stort nok til meg. Men du finner vel ut av det. Hvis du legger på deg blir også puppene naturlig større. For å være ærlig så har jeg ikke veldig lyst til å legge på meg igjen, haha. Men hvem vet, kanskje det skjer en gang i tiden. Tror nok ikke jeg kan se på hva andre kler, nei. Må ta det som passer min kropp. er ikke pris og et aspekt her? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hmmm? Lukter jeg puppeprat her?.. Vel! Smaken er som baken, jeg for min del foretrekker håndfulle, har dog relativt små hender så det så.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Nei, det er ikke det. Hvis jeg skal gjøre det, så kommer jeg til å trenge en del tid. Iløpet av den tiden har jeg nok spart det jeg trenger. Dessuten er jeg flink til å få det jeg vil ha om jeg går inn for det. Riktig, Jarmo! Endret 14. september 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Zerda: Du trenger jo egentlig ikke noe sånt du, er jo fin som du er ( og hvis du tar så ikke bli slik "trenger motlodd for og gå med rett rygg"-objekt...satt litt på spissen ) Og til pupper generelt, de må passe til fasong. Jarmo sa det perfekt....problemet med at hvis jeg sier det så legger jeg automatisk opp til at jeg liker store pupper alt som har med "testing" og gjøre må man jo si "BLIR MED" på Endret 14. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Amanita: Hahaha, nei for all del. Jeg skal ikke bli den neste Lolo Ferrari, eller hva hun het. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvilken str hadde egentlig hun mon tro? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Ja, hun der ja...jeg vet hvordan jeg skal drepe mennene mine. Lokker de i imellom puppene mine og klemmer til på hver side Tenk deg følelsen og bli puppe-banket av de da..... Endret 14. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 btw det er sikkert en eller annen som er flink nok i ps, slik at du kan se hvordan det blir med forskjellige størrelser Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvilken str hadde egentlig hun mon tro? Haha, samme lurer jeg også på. Mener å huske at hun sa det, men jeg husker det ikke. De var så store at hun var redd for å fly. yavel: Har jo også slike siliconinnlegg man kan putte i BH-en da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hvilken str hadde egentlig hun mon tro? Haha, samme lurer jeg også på. Mener å huske at hun sa det, men jeg husker det ikke. De var så store at hun var redd for å fly. yavel: Har jo også slike siliconinnlegg man kan putte i BH-en da. ja klar over det, får slike ting lurer gutter hele tia men glemte det i farta Endret 14. september 2010 av yavel Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg går sjeldent med sånne, jeg (brukt en gang på skoleball, eller noe). Det er så tungt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Silicon er out blant de store gutta nå, naturell som teller anno 2010---> Hadde ikke tørt å klemme slike saker engang.. ^^ 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Silicon er out blant de store gutta nå, naturell som teller anno 2010---> Hadde ikke tørt å klemme slike saker engang.. ^^ Selv når ikke tyngdekraften vil bry seg med dem engang? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 vel så lenge en jente får bedre selvtillit og føler seg mer vel, så er vel silikon en fin ting! så fremt jenta ikke blir skikkelig bitch da tror også de bruker saltvann om dagen, da det ikke er farlig viss du skulle være uheldig og punktere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg