Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg lurer på om silikonpupper er noe særlig tess å ta på. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg lurer på om silikonpupper er noe særlig tess å ta på. De jeg har kjent på kjentes helt normale ut. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg lurer på om silikonpupper er noe særlig tess å ta på. De jeg har kjent på kjentes helt normale ut. En venninne av meg påstår at moren hennes har tatt det, og at de ikke kjennes like bra ut som ekte (jeg ville ikke kjent på mamma sine pupper uansett, men det er meg). Følte ikke for å skulle spørre om å få kjenne på dem, haha. Jeg vil bedømme. Kanskje jeg skal ta det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg vil bedømme. Kanskje jeg skal ta det. Jeg melder meg frivillig til å kjenne teste før og etter! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg gjør det samme som runar. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg vil bedømme. Kanskje jeg skal ta det. Jeg melder meg frivillig til å kjenne teste før og etter! et test panel burde bestå av flere personer, så jeg melder meg også Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg lurer på om silikonpupper er noe særlig tess å ta på. De jeg har kjent på kjentes helt normale ut. En venninne av meg påstår at moren hennes har tatt det, og at de ikke kjennes like bra ut som ekte (jeg ville ikke kjent på mamma sine pupper uansett, men det er meg). Følte ikke for å skulle spørre om å få kjenne på dem, haha. Jeg vil bedømme. Kanskje jeg skal ta det. Har nok litt å si hvor stor dem er. En vennine av meg var helt flat å tok så ho fikk B-cup. De kjentes helt naturlige ut syntes jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Mange som sier at de kjennes unaturlige ut, og mange mister følelsen i dem. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er også med. Prepare yourself Zerda. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) I'm just going to jimmy this in here: Er det ikke alltid like gøy når man får inn en PC hvor feilen skal være at den er treg og henger seg, men når man starter den opp kjører den sømløst selv med stor last..? Det var en sånn dag i dag Nå skal jeg lese litt i tråden og prøve å endelig bli en deltager.. Edit: Melder meg inn i dommerpanelet.. Endret 14. september 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tror nok ikke hu her har så mye følelse igjen: pupper Hun er på størrelse med meg, bare veier litt mer. Men med GIGApupper til den lille kroppen, haha. Så store skal jeg nok ikke ha. Hva liker dere best? B, C, D? E? Kommer vel kanskje an på jenta? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Når du først skal ha saker, så er det vel like greit å bare pøse på? Høres forresten ut som at dette er noe du planlegger å gjøre over nett.. "Skal vi se.. Silikon, ja. Fyll inn informasjon om deg selv.. Jaa, skal vi se. Postnummer, check. Slik. Hvor mye.. 650 gram takk. I posten om 3 dager, ah, så kos!" Endret 14. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tror nok ikke hu her har så mye følelse igjen: pupper Hun er på størrelse med meg, bare veier litt mer. Men med GIGApupper til den lille kroppen, haha. Så store skal jeg nok ikke ha. Hva liker dere best? B, C, D? E? Kommer vel kanskje an på jenta? puppene skal passe kroppen, jo større av størrelse, jo større pupper Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Når du først skal ha saker, så er det vel like greit å bare pøse på? Høres forresten ut som at dette er noe du planlegger å gjøre over nett.. "Skal vi se.. Silikon, ja. Fyll inn informasjon om deg selv.. Jaa, skal vi se. Postnummer, check. Slik. Hvor mye.. 650 gram takk. I posten om 3 dager, ah, så kos!" Absolutt ikke. Om det skjer, så er det nok noen år til det skjer. Akkurat nå prioriterer jeg andre ting. Men kjekt å få deres syn på saken. Dere er tross alt gutter/menn. Joda, mine er nok naturlig til kroppen min, men det betyr ikke at jeg ikke vil ha dem større, haha. Endret 14. september 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Når du først skal ha saker, så er det vel like greit å bare pøse på? Høres forresten ut som at dette er noe du planlegger å gjøre over nett.. "Skal vi se.. Silikon, ja. Fyll inn informasjon om deg selv.. Jaa, skal vi se. Postnummer, check. Slik. Hvor mye.. 650 gram takk. I posten om 3 dager, ah, så kos!" Absolutt ikke. Om det skjer, så er det nok noen år til det skjer. Akkurat nå prioriterer jeg andre ting. Men kjekt å få deres syn på saken. Dere er tross alt gutter/menn. Joda, mine er nok naturlig til kroppen min, men det betyr ikke at jeg ikke vil ha dem større, haha. Ok, da så. Ta det du kunne tenke deg, og så en størrelse større. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Når du først skal ha saker, så er det vel like greit å bare pøse på? Høres forresten ut som at dette er noe du planlegger å gjøre over nett.. "Skal vi se.. Silikon, ja. Fyll inn informasjon om deg selv.. Jaa, skal vi se. Postnummer, check. Slik. Hvor mye.. 650 gram takk. I posten om 3 dager, ah, så kos!" Absolutt ikke. Om det skjer, så er det nok noen år til det skjer. Akkurat nå prioriterer jeg andre ting. Men kjekt å få deres syn på saken. Dere er tross alt gutter/menn. Joda, mine er nok naturlig til kroppen min, men det betyr ikke at jeg ikke vil ha dem større, haha. må jo si at etter de bildene jeg har sett av deg i recent pic post, så er da du en veldig vakker jente Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tror nok ikke hu her har så mye følelse igjen: pupper Hun er på størrelse med meg, bare veier litt mer. Men med GIGApupper til den lille kroppen, haha. Så store skal jeg nok ikke ha. Hva liker dere best? B, C, D? E? Kommer vel kanskje an på jenta? puppene skal passe kroppen, jo større av størrelse, jo større pupper Tror jeg må si meg enig her. Jeg synes formene er viktigst. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 A eller B for min del. Uansett. Jeg tror jeg trenger et fotbad med aloe gel elns. Fotbladene mine er røde og vablete. -_- Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 yavel: Tusen takk, du Vel, tyngdekraften har vertafall ikke herjet med puppene mine, da. Hadde nok litt større for 10kg siden, men de har aldri hengt i det hele tatt. Kunne vel uansett tenkt meg en C-cup. Når eller om jeg skal gjøre det, så kommer jeg nok til å gjøre masse, masse research i forveien. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du er jo ganske lita zelda, så du trenger vel ikke så mye? men jeg har nå egentlig lite peiling på silikon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg