Wiciwato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Er det noen som vet om politiet kan holde laserkontroller på kveldstid? De må vel se mer enn lysene på bilen for å kunne måle farten din? Tror ikke det kommer ann på hva politimannen ser (jo, litt), men hva laseren fanger opp. Og jeg tror en laser har bedre syn enn oss mennesker. Så jeg tror det burde være fullt mulig. Hvor gamle er de Skippy? 5-15. Jeg skal passe på at de som er 14-15 gjør øvelsen riktig, viktig det vettu Høres ut som en grei jobb det. ... Endret 14. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er det noen som vet om politiet kan holde laserkontroller på kveldstid? De må vel se mer enn lysene på bilen for å kunne måle farten din? Tror ikke det kommer ann på hva politimannen ser (jo, litt), men hva laseren fanger opp. Og jeg tror en laser har bedre syn enn oss mennesker. Så jeg tror det burde være fullt mulig. vel jeg ble stoppa midt på natta, og kunne tydelig se skiltene på filmen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Er det noen som vet om politiet kan holde laserkontroller på kveldstid? De må vel se mer enn lysene på bilen for å kunne måle farten din? Tror ikke det kommer ann på hva politimannen ser (jo, litt), men hva laseren fanger opp. Og jeg tror en laser har bedre syn enn oss mennesker. Så jeg tror det burde være fullt mulig. Men de må jo ha en viss kontroll på hvor de sikter, så de er sikre på at de "treffer" riktig bil? Jeg har ihvertfall aldri opplevd laserkontroller etter mørkets frembrudd. Er det noen som vet om politiet kan holde laserkontroller på kveldstid? De må vel se mer enn lysene på bilen for å kunne måle farten din? Tror ikke det kommer ann på hva politimannen ser (jo, litt), men hva laseren fanger opp. Og jeg tror en laser har bedre syn enn oss mennesker. Så jeg tror det burde være fullt mulig. vel jeg ble stoppa midt på natta, og kunne tydelig se skiltene på filmen Laserkontroll eller sivilbil med kamera? Endret 14. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Begynn med alder, så skal man vurdere å sende søknad. Har fått tilbud om å være instruktør for Jenter som skal begynne å spille hockey på søndag Hun er eldre enn deg og yngre enn Haageen. 16-17? Skriftlig søknad kommer så fort du oversender bilde. solgte dere just søstra til en her? Det er min søster, og hun er på ingen måte solgt. Neida Runar, på ingen måte. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er min søster, og hun er på ingen måte solgt. syns du skal poste bilde Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Synes du skal sette opp kamera i dusjen, jeg Nei, gutter... Ta dere en runk og kom tilbake når dere vil snakke om fotball, øl eller gastronomi! Endret 14. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Haageen, you just had to go there? Didn't you? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Greit, dere har overbevist meg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Greit, dere har overbevist meg. Bitch satt med loffen i neven nå, klart til og sprute skjermen med bildet av din søster var en liten tull ;O Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Greit, dere har overbevist meg. Bitch satt med fingeren i lefsa nå, klart til og sprute skjermen med bildet av din søster var en liten tull ;O Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Greit, dere har overbevist meg. Bitch satt med fingeren i lefsa nå, klart til og sprute skjermen med bildet av din søster var en liten tull ;O bare og komme på besøk viss du vil se utstyret med egene øyne wheel Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hva med "bitch satt med fingern i munnen nå, klar til å spytte skjermen med bilde av din søster " ? Kan du ikke legge ut bilde av utstyret ditt da, yavel? Endret 14. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er det en grunn til at det ble så stille etter at jeg postet bilde av "lillesøster"? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hva med "bitch satt med fingern i munnen nå, klar til å spytte skjermen med bilde av din søster " ? Kan du ikke legge ut bilde av utstyret ditt da, yavel? har ikke stor nok vid-vinkel Er det en grunn til at det ble så stille etter at jeg postet bilde av "lillesøster"? vel du bekreftet egentlig en myte mange av oss har trodd på lenge, at JB er ei kjerring Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kaffe nerver er ikke noe gøy At jeg aldri lærer Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hva med "bitch satt med fingern i munnen nå, klar til å spytte skjermen med bilde av din søster " ? Kan du ikke legge ut bilde av utstyret ditt da, yavel? har ikke stor nok vid-vinkel Ah, jeg må bruke makro-objektiv for å få den med på film. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hva med "bitch satt med fingern i munnen nå, klar til å spytte skjermen med bilde av din søster " ? Kan du ikke legge ut bilde av utstyret ditt da, yavel? har ikke stor nok vid-vinkel Ah, jeg må bruke makro-objektiv for å få den med på film. men viss jeg husker riktig så driver kim med webcam sex, han kan jo lage en livestream :O Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Var bare engangs tilfelle Holder meg til vanlig sex fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg