Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du må regne med at han tar deg på akselerasjonen, og veldig få veier i Norge der du kan kjøre 210 konstant uten å bremse ned, osv

Det spørs hvor lenge "konstant" er. Man kan "fint" holde slike hastigheter på nye E6 sør for Hamar, ihvertfall helt frem til den skarpe svingen med 40-sone.

Kan fint holde 160 i snitt Tønsberg -> Drammen også.

Nå er det litt forskjell på 160 og 210, men du har helt rett. ;)

Lenke til kommentar

Wici: Problemet ligger der i det du sier, hva man sitter og sier og hvordan man hadde reagert er 2 vidt forskjellige ting:)

Jeg orker ikke og legge ut info på hvordan man skal ta livet av noen med pose, men pose er tungvint når man kan ta en grep som gjør at personen besvimer like fort :tease:

Og da stiller problemet seg litt anderledes også forøvrig.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Wici: Problemet ligger der i det du sier, hva man sitter og sier og hvordan man hadde reagert er 2 vidt forskjellige ting:)

Jeg orker ikke og legge ut info på hvordan man skal ta livet av noen med pose, men pose er tungvint når man kan ta en grep som gjør at personen besvimer like fort :tease:

Og da stiller problemet seg litt anderledes også forøvrig.

Planlegger du å ta livet av noen med en pose? :ermm:

Lenke til kommentar

Lillesøster planlegger å kjøpe seg en slik. Hvis det skjer, skal storebror låne den!

Alder, og bilde på PM takk.

Som WheelMan sier: Søster, sykkel eller storebror?

Og hva får jeg for det?

Søstera. Du får en blid lillesøster, for jeg kan bistå ved problemer med sykkelen :D

Hm, det frister. Du får sende meg en skriftlig søknad i tre eksemplarer, så skal jeg vurdere det.

;)

Lenke til kommentar

Det skal veldig lite til før man kan få panikk også. Utrolig hvor lett man kan villedes.

Jo, men panikk fører også til adrenalinrush og "ukjente" krefter. Men det blir for dumt å referere til hva man har sett på filmer.. man må vel nesten oppleve det selv for å ha kunnskap om slikt.

Lenke til kommentar

du må regne med at han tar deg på akselerasjonen, og veldig få veier i Norge der du kan kjøre 210 konstant uten å bremse ned, osv

Det spørs hvor lenge "konstant" er. Man kan "fint" holde slike hastigheter på nye E6 sør for Hamar, ihvertfall helt frem til den skarpe svingen med 40-sone.

nå må du regne med onkel blå, som mest antagelig får tips viss du kjører i den hastigheten, trafikk osv.... sykkelen har fordeler ved stor trafikk, der bilen blir låst inne

Lenke til kommentar

På min bil er det halve forbruket, jeg ser poenget ditt. Grunnen til at jeg modererte meg til 160 var tid. 160 kan du holde på formiddag / litt utover ettermiddagen, etter 21:00 skulle jeg da klart å holde opp mot 200 i snitt til Drammen, sett bort ifra at det er sørlandets mest bevoktede strekning.

Lenke til kommentar

Lillesøster planlegger å kjøpe seg en slik. Hvis det skjer, skal storebror låne den!

Og hva får jeg for det?

Søstera. Du får en blid lillesøster, for jeg kan bistå ved problemer med sykkelen :D

Hm, det frister. Du får sende meg en skriftlig søknad i tre eksemplarer, så skal jeg vurdere det.

;)

Begynn med alder, så skal man vurdere å sende søknad. Har fått tilbud om å være instruktør for Jenter som skal begynne å spille hockey på søndag :ph34r:

Lenke til kommentar

Det skal veldig lite til før man kan få panikk også. Utrolig hvor lett man kan villedes.

Jo, men panikk fører også til adrenalinrush og "ukjente" krefter. Men det blir for dumt å referere til hva man har sett på filmer.. man må vel nesten oppleve det selv for å ha kunnskap om slikt.

Akkurat nå tenker jeg ikke bare på om noen prøver å drepe deg, men også hvor lett det er å få panikk for helt hverdagslige ting. Det skjer veldig ofte med meg.

Lenke til kommentar

Og hva får jeg for det?

;)

Begynn med alder, så skal man vurdere å sende søknad. Har fått tilbud om å være instruktør for Jenter som skal begynne å spille hockey på søndag :ph34r:

solgte dere just søstra til en her?

Lenke til kommentar

nå må du regne med onkel blå, som mest antagelig får tips viss du kjører i den hastigheten, trafikk osv.... sykkelen har fordeler ved stor trafikk, der bilen blir låst inne

Jeg har greid meg så langt uten å bli stoppet av verken sivile eller uniformerte biler, så det ser jeg ikke på som et stort problem. Hvis jeg er mistenkelig til bilen bak/foran/ved siden av meg, senker jeg farten og sjekker opp eieren. Det har reddet meg et par ganger!

På min bil er det halve forbruket, jeg ser poenget ditt. Grunnen til at jeg modererte meg til 160 var tid. 160 kan du holde på formiddag / litt utover ettermiddagen, etter 21:00 skulle jeg da klart å holde opp mot 200 i snitt til Drammen, sett bort ifra at det er sørlandets mest bevoktede strekning.

Du har et godt poeng, du også, spesielt det du sier om tid.

Er det noen som vet om politiet kan holde laserkontroller på kveldstid? De må vel se mer enn lysene på bilen for å kunne måle farten din?

Lenke til kommentar

Og hva får jeg for det?

;)

Er det plutselig feil også nå da?

Lenke til kommentar

Hun er eldre enn deg og yngre enn Haageen.

Det er min søster, og hun er på ingen måte solgt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...