Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ja, for Fredrikstad har vi veldig lyst til å besøke der er det bilær og båtær som tutær og bråkær, og damene bare præker og præker 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvorfor ikke Vi har kebab sjapper, en diger elkjøp butikk, en najs kino, og ganske bra vær i forhold til resten av landet Ja, for Fredrikstad har vi veldig lyst til å besøke der er det bilær og båtær som tutær og bråkær, og damene bare præker og præker Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Bestillt meg en ny telefon Jaja ny å ny. En W595, var bare ute etter en musikk telefon med godt batteri så da så den grei ut. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvorfor ikke Vi har kebab sjapper, en diger elkjøp butikk, en najs kino, og ganske bra vær i forhold til resten av landet Ja, for Fredrikstad har vi veldig lyst til å besøke der er det bilær og båtær som tutær og bråkær, og damene bare præker og præker Kebaben på Kebab House er ikke dum, nei. Veldig bra kebabpizza óg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har kjørt lettsykkel idag 140, og hadde forsatt litt å gå på 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Heldiggris! 930 kb/s på trådløst er vel ikke gæærnt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Jeg har kjørt lettsykkel idag 140, og hadde forsatt litt å gå på Fikk 185 på knallerten min i tromsø tunnelen Tror ikke det var mere å hente da. Edit: Tenningsanlegget tok kveld da Den hosta å skøyt som bare f etterpå. Endret 14. september 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Fant igjen en loff. Den var ikke hvit lenger... den var grønn. Bytte mot oppvaskmaskin? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kan man leie en bil å bruke den til å trekke vogner, er det lov? har utleiebiler kroker? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har kjørt lettsykkel idag 140, og hadde forsatt litt å gå på Fikk 185 på knallerten min i tromsø tunnelen Tror ikke det var mere å hente da. Edit: Tenningsanlegget tok kveld da Den hosta å skøyt som bare f etterpå. Må si 140 er ganske bra, mtp. at jeg hadde forsatt noen gir å gå på, + litt turtall Sugen på å prøve den helt ut! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kan man leie en bil å bruke den til å trekke vogner, er det lov? har utleiebiler kroker? Du finner garantert en utleiebil med krok, men det er nok ikke noe alle har. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har kjørt lettsykkel idag 140, og hadde forsatt litt å gå på Fikk 185 på knallerten min i tromsø tunnelen Tror ikke det var mere å hente da. Edit: Tenningsanlegget tok kveld da Den hosta å skøyt som bare f etterpå. Må si 140 er ganske bra, mtp. at jeg hadde forsatt noen gir å gå på, + litt turtall Sugen på å prøve den helt ut! Prøv den helt ut å film det! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har kjørt lettsykkel idag 140, og hadde forsatt litt å gå på Fikk 185 på knallerten min i tromsø tunnelen Tror ikke det var mere å hente da. Edit: Tenningsanlegget tok kveld da Den hosta å skøyt som bare f etterpå. Må si 140 er ganske bra, mtp. at jeg hadde forsatt noen gir å gå på, + litt turtall Sugen på å prøve den helt ut! Prøv den helt ut å film det! Litt sugen på å kjøpe on-board cam. Men jeg må først få lappen Har bare øvelsekjørt hitill Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har kjørt lettsykkel idag 140, og hadde forsatt litt å gå på Fikk 185 på knallerten min i tromsø tunnelen Tror ikke det var mere å hente da. Edit: Tenningsanlegget tok kveld da Den hosta å skøyt som bare f etterpå. Må si 140 er ganske bra, mtp. at jeg hadde forsatt noen gir å gå på, + litt turtall Sugen på å prøve den helt ut! Min var jo noen kubikk mere enn din da, men var ikke noe fartsykkel akkurat. Rista som bare f når jeg runda 140 på den, ga seg igjen når jeg kom opp i 150. Har heldigvis blitt litt eldre nå å kjører ikke som en idiot mere Mye som kan gå galt i de hastighetene der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ikke for å starte en (evig) diskusjon rundt fart, men å kjøre fort betyr ikke nødvendigvis at man kjører som en idiot. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Heh, vil ikke påstå det er idiot å kjøre 140 der jeg kjørte. Det er ganske mange mil, åpen vei. Og på vei innover var det kun meg + han jeg kjørte med. På vei ut tenkte vi å dra den enda mer, men der var det masse biler :/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du finner garantert en utleiebil med krok, men det er nok ikke noe alle har. Så lenge det er krok da så kan man vel bruke den ja. Vet du hva tunghetsgrensen er for førerkort klasse b? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Helt korrekt Runar! Vurderer selv å grisetrimme skutern min sånn at jeg kan få formel-3 lignende akselerasjon, men jeg lurer på om jeg heller burde spare til bil. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Bilens lasteevne, så lenge det ikke overstiger bilens egenvekt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Så lenge det er krok da så kan man vel bruke den ja. Vet du hva tunghetsgrensen er for førerkort klasse b? Alle bilførerkortklasser (BC1CD1D) kan trekke tilhenger med tillatt totalvekt ikke over 750. Klasse B kan imidlertid trekke noen tilhengere med tillatt totalvekt over 750 kg. Vilkårene er at tilhengers tillatte totalvekt ikke overskrider bilens egenvekt med fører (75 kg) samt at tilhengers og bilens samlede tillatte totalvekter ikke overskrider 3500 kg. http://www.vegvesen.no/Forerkort/Tjenester/Sporsmal+og+svar Litt vanskelig å forstå, men hvis du leser setningen et par ganger burde du skjønne det. Helt korrekt Runar! Vurderer selv å grisetrimme skutern min sånn at jeg kan få formel-3 lignende akselerasjon, men jeg lurer på om jeg heller burde spare til bil. Spar til bil! Scooteren min går mer enn fort nok, men jeg foretrekker likevel bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg