Gyr0 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Herregud, jeg er ikke helt riktig tror jeg. Sitter å flirer høyt for meg selv etter å ha regna noe som antagelig er feil. Et vanlig hus kan da ikke finne på å trekke 300A ? I mean, 15 kurser + gjennomsnittlig 20A på hver kurs. Hvis, man er helt vill i hodet og klarer å belaste fullt må det jo være mulig... Lar man dette stå på i en time har man allerede brukt tre ganger mer enn en vanlig husstand bruker på et år! Noen som forresten vet hvor mye en husstand kan bruke av strøm på en kald vintersdag ? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Huff, to timer til jobbintervju Lenke til kommentar
kakemus1 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei hå. Herregud, jeg er ikke helt riktig tror jeg. Sitter å flirer høyt for meg selv etter å ha regna noe som antagelig er feil. Et vanlig hus kan da ikke finne på å trekke 300A ? I mean, 15 kurser + gjennomsnittlig 20A på hver kurs. Hvis, man er helt vill i hodet og klarer å belaste fullt må det jo være mulig... Lar man dette stå på i en time har man allerede brukt tre ganger mer enn en vanlig husstand bruker på et år! Noen som forresten vet hvor mye en husstand kan bruke av strøm på en kald vintersdag ? Jeg tror muligens du tenker litt feil. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jævlig irriterende at banken må ha underskrift fra pappa, når han bor i ålesund - funker tydeligvis ikke bare med mamma sin. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hei hå. Herregud, jeg er ikke helt riktig tror jeg. Sitter å flirer høyt for meg selv etter å ha regna noe som antagelig er feil. Et vanlig hus kan da ikke finne på å trekke 300A ? I mean, 15 kurser + gjennomsnittlig 20A på hver kurs. Hvis, man er helt vill i hodet og klarer å belaste fullt må det jo være mulig... Lar man dette stå på i en time har man allerede brukt tre ganger mer enn en vanlig husstand bruker på et år! Noen som forresten vet hvor mye en husstand kan bruke av strøm på en kald vintersdag ? Jeg tror muligens du tenker litt feil. Har du noe informasjon å by på? Falt meg nettop for øre at det er vanlig med 63A overbelastningsvern på vanlige boliger. EDIT: I made a math booboo. Utregningen jeg streket over er noen nuller feil. Endret 14. september 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Huff, to timer til jobbintervju Ønsker deg all lykke og at Arbeids-guden er med deg Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei hå. Herregud, jeg er ikke helt riktig tror jeg. Sitter å flirer høyt for meg selv etter å ha regna noe som antagelig er feil. Et vanlig hus kan da ikke finne på å trekke 300A ? I mean, 15 kurser + gjennomsnittlig 20A på hver kurs. Hvis, man er helt vill i hodet og klarer å belaste fullt må det jo være mulig... Lar man dette stå på i en time har man allerede brukt tre ganger mer enn en vanlig husstand bruker på et år! Noen som forresten vet hvor mye en husstand kan bruke av strøm på en kald vintersdag ? Jeg tror muligens du tenker litt feil. Har du noe informasjon å by på? Falt meg nettop for øre at det er vanlig med 63A overbelastningsvern på vanlige boliger. EDIT: I made a math booboo. Utregningen jeg streket over er noen nuller feil. du må regne på samtidighet faktor! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) du må regne på samtidighet faktor! Genialt ! Du vet vel ikke tilfeldigvis samtidhetsfaktor for ca 30 eneboliger? Endret 14. september 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 tjohei da var jeg hjemme for å eta også tilbake å animere Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 du må regne på samtidighet faktor! Genialt ! Du vet vel ikke tilfeldigvis samtidhetsfaktor for ca 30 eneboliger? fader nå tok pappa akkurat med seg nek: 400 men skal se om jeg finner noe i el boka Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har rotet vekk linken til hvor mange poster man har per måned og sånn igjen, noen som har den? Skal ikke rote den vekk igjen nå Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Da skal jeg hute meg til Trondhjem andre oktober i alle fall. Nei faen, du skulle jo ut på Steinkjer da. Vi skulle jo hooke opp og greier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=sZsYEGmhEbc&feature=sub Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Holder Serverne til Youtube på å ta kvelden? Har vært døds treg i flere uker nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Min youtube funker som vanlig hvertfall. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe klokkereimer på nett? Finner ingen gode sider Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 jeg mener og huske at det var en eller flere røvere i kardemommeby, som manglet en eller flere tær. etter at løven hadde spist dem, noen som husker hvem det var og hvor mange tær? gjerne hvilke tær også om noen husker Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hoho. Dem har testet bakterienivået på offentllige drikkekilder. (fontener og vanndispensere) bakterienivået var så høyt at det var problematisk å telle. Det renest vannet ble funnet utenfor en kafe, i en vannskål for hunder. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg kan ikke erindre at noen hadde manglende tær i Kardemommeby. Life is hard. Bruke penger på hardisk eller sushi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Monkey Endret 14. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg