Schjellin Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 helvete! tapte et slag i runescape lolololol. jeg har fritids deluxe. jeg trenger et nytt spill WoW! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Har du prøvd travian ? det er vel litt i samme sjanger som runescape. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Kozer meg med A Rush of Blood to the Head nå. Hadde glemt hvor genialt godt det er å høre på Coldplay Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Spilte der inne, så kom det fire fem stk på meg klarer jo ikke mot så mange :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Åh, Maskineri er så elsk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Faen da! Verden hater meg . Her trapper jeg inn på datakjeden og venter i sikkert 30 min for å kjøpe de forbanna kablene, og når jeg kommer hjem så skal jeg prøve å finne ut hvordan man setter inn de harddiskene (ikke atj eg forstår hvordan), så finner jeg to SATA-kabler . Blah på deg Gud! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg hater deg ikke Chokke. ^_^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Ikke jeg heller ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Kozer meg med A Rush of Blood to the Head nå. Hadde glemt hvor genialt godt det er å høre på Coldplay Coldplay må jo være perfekt å høre på midt på natta. Jeg må løpe og rippe inn nå! ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 LOL Coldplay. Jeg hører aldri på det selv, jeg venter bare på at noen jeg bor med blir dumpet, så får jeg høre The Scientist på repeat i en uke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Yey . Poenget var bare at det var litt frustrerende. Æsj og, så er ikke han jeg skulle be om hjelp hjemme heller . Som å stirre inn i et fly. Aner ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Hva trenger jeg for 5 dager i Stavanger?Tar med PC og slikt, men hva annet? om du tenker som Schnell en underbukse Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 om du tenker som Schnell en underbukse Den har du jo på deg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Pcen doede etter et forholdsvis ukomplisert inngrep. Dette er .. Nytt. Lurer paa om jeg dunket borti mobo og gav det et banesaar. Jeg er tilboeyelig til aa overlate det til noen som lever av denskags, dersom det er tilfelle. Skriving paa Wii gaar tregt, forresten. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Ohnoes! Jeg ble revet med og gikk forbi 1337 innlegg uten å ta print screen! Ja, ja. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 De av dere som har sett "American Gangster" kjenner sikkert til replikken Frank Lucas ytrer titt og ofte i löpet av filmen. Jeg snakker om "My man". Årets beste filmreplikk. Jeg er helt besatt av den, jeg går rundt og sier "my man" til kjente og ukjente. Nå til saken - er det noen her som klarer å få/konvertere akkurat den replikken i mp3-format? Det hadde värt genialt. SMS-lyd, vettu! Seacrest out. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Denzel har sagt "My nigger" i tidligere filmer, en replikk som er minst like awesome å høre men ikke like kul å gjenta. Kanskje Ridley fikk ham til å tone det ned, slik at det ble en catchphrase og ikke bare en setning man kan lese, men ikke lese høyt?^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Ferie er så shweet! nå skal jeg poste et brev. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Hva trenger jeg for 5 dager i Stavanger?Tar med PC og slikt, men hva annet? om du tenker som Schnell en underbukse Heldigvis gjør jeg ikke det og har pakka nok av klær og undertøy og slikt. Jeg lar kameraet være hjemme denne gangen, orker ikke stresse rundt med det på flyplassen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Da var det endelig vinterferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg