Sameboe Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg liker at Sameboe failer med skjult tekst. Den er ikke samme farge som forumets bakgrunnsfarge. Til standardskin, så jo Beklager, selv med standardskin er den synlig. Ikke med diskusjon.no sitt standardskin Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg liker at Sameboe failer med skjult tekst. Den er ikke samme farge som forumets bakgrunnsfarge. Til standardskin, så jo Beklager, selv med standardskin er den synlig. Ikke med diskusjon.no sitt standardskin jo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg liker at Sameboe failer med skjult tekst. Den er ikke samme farge som forumets bakgrunnsfarge. Til standardskin, så jo Beklager, selv med standardskin er den synlig. Ikke med diskusjon.no sitt standardskin jo Hva slags skjerm og lysinnstillinger er det dere har på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Ikke med diskusjon.no sitt standardskin Jeg har det skinet nå, og jeg ser den helt fint. Så du tar nok feil. Jeg tør påstå at grunnen til at du ikke ser det er på grunn av skjermen din. EDIT: Jeg sitter med en Dell D531, med standard instillinger på skjerm og lysstyrke, skjermen er heller ikke av særlig god kvalitet. Endret 14. september 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg ser det heller ikke, så han er ikke alene Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Prøv å se det fra forskjellige vinkler så kan dere se det. Sitter selv med en MacBook Pro, og vil si den har en relativt bra skjerm. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg liker at Sameboe failer med skjult tekst. Den er ikke samme farge som forumets bakgrunnsfarge. Til standardskin, så jo Beklager, selv med standardskin er den synlig. Ikke med diskusjon.no sitt standardskin jo Hva slags skjerm og lysinnstillinger er det dere har på? 2 stk acer AL1916 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Slutt å quote. Nabs. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 ALLE vet jo at moradi er superior! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg lurer på om de skjønner at det er skjult tekst etter den grå skriften, jeg? Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ja, det skjønner vi. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Og hva står det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg lurer på om de skjønner at det er skjult tekst etter den grå skriften, jeg? Tingen er at teksten etter den grå teksten er fullt synlig, da den ikke er samme farge som forumet bruker. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg lurer på om de skjønner at det er skjult tekst etter den grå skriften, jeg? Tingen er at teksten etter den grå teksten er fullt synlig, da den ikke er samme farge som forumet bruker. Den er ikke synlig hos meg. Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg lurer på om de skjønner at det er skjult tekst etter den grå skriften, jeg? Tingen er at teksten etter den grå teksten er fullt synlig, da den ikke er samme farge som forumet bruker. Den er ikke synlig hos meg. Da har du rett og slett en for dårlig skjerm. Alternativt en for dårlig innstilt skjerm. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Alternativt riktig innstilt skjerm? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er jo bare å vippe litt på skjermen hvis du ikke ser teksten... Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Alternativt riktig innstilt skjerm? Nei, da man faktisk skal kunne se forskjell mellom lys blå og hvit Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Jeg har aldri sett den greia til samen med mindre jeg har markert teksten. Hverken på laptoppen hjemme, stasjonære hjemme, TVen hjemme, PCen på jobb eller mobiltelefonen. Jeg tror dere tar feil, gutter. l2still inn skjermene korrekt. *edit* Skal sies at hvis jeg åpner signaturen i paint og zoomer helt inn, kan en ørliten forskjell sees. Endret 14. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg