Laughing Madcap Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Synes vi skal forby den smileyen, dette er jo ærlig talt et norskt forum, vi tror på frihet og kristendom og kongefamilier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Satan kjærlighet suger...! Egentlig ikke. Kjærlighet er noe av det beste som finnes.Det du egentlig mete å si er at kjærlighet som ikke er gjengjeldt suger. Synes vi skal forby den smileyen, dette er jo ærlig talt et norskt forum, vi tror på frihet og kristendom og kongefamilier. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det han mener er at kjærlighet suger når det går over til manipulasjon og piss. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det han mener er at kjærlighet suger når det går over til manipulasjon og piss. Det er jeg enig i. Men da er det ikke kjærlighet lenger. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Fjorten* Hva er egentlig det der for smiley? Er det en gubbe som skal sprenge en bombe? Who da fakk doesn't know da DREMEL? Dremel Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P En jeg kjenner, skrev en erotisk novelle i 10.klasse som hun leverte inn. Læreren likte det. En jeg kjenner... Skrev faktisk en erotisk novelle som handlet om han og lærerinna i andre klasse på vgs... Hvorvidt hun likte det ikke, vet jeg ikke. Men han måtte ihvertfall skrive oppgaven på nytt.. Med et nytt tema! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P En jeg kjenner, skrev en erotisk novelle i 10.klasse som hun leverte inn. Læreren likte det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Du må ikke si det til noen andre da. Lover du? Jenter er faktisk like kåte og perverse som oss gutter Endret 13. september 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P En jeg kjenner, skrev en erotisk novelle i 10.klasse som hun leverte inn. Læreren likte det. Hey, det der var jo like random som det jeg skreiv jo! :O Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ei jeg kjenner, skrev en erotisk novelle i 10.klasse som hun leverte inn. Lærerinnen likte det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Gi opp, bokmål er et forferdelig skriftspråk. En kjeks f.eks. Det er jo helt bak mål. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har også skrevet en erotisk novelle. Men sånt er kjedelig i lengden. Om det ikke inneholder noen saftige drap eller noe slikt, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har også skrevet en erotisk novelle. Men sånt er kjedelig i lengden. Om det ikke inneholder noen saftige drap eller noe slikt, da. Jeg har skrevet flere. Big whooping deal lzm. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har også skrevet en erotisk novelle. Men sånt er kjedelig i lengden. Om det ikke inneholder noen saftige drap eller noe slikt, da. Jeg har skrevet flere. Big whooping deal lzm. RRRRRR. Gretten i kveld? I like it. Jeg lette etter den du la ut på forumet, men jeg fant den aldri igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=i1j_LfpKb1o Her har dere kvalitets-musikk til kveldsmjølka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har også skrevet en erotisk novelle. Men sånt er kjedelig i lengden. Om det ikke inneholder noen saftige drap eller noe slikt, da. Ser ikke helt hvordan de to tingene hører sammen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har også skrevet en erotisk novelle. Men sånt er kjedelig i lengden. Om det ikke inneholder noen saftige drap eller noe slikt, da. Ser ikke helt hvordan de to tingene hører sammen. De gjør ikke det. Derfor er det kjedelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 RRRRRR. Gretten i kveld? I like it. Ikke gretten. Bare misantropisk. Jeg lette etter den du la ut på forumet, men jeg fant den aldri igjen. Tror jeg fjerna den. Men den ligger på det andre forumet om du husker brukernavnet mitt der. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Åh, det er den samme? Ja, jeg husker det. Skal lete etter den nå, for jeg fikk aldri med meg fortsettelsen. Dere leste jo den jeg skrev. Syns den ble veldig, veldig kjedelig. Men jeg er jo ikke vandt til å skrive noe annet enn krim, for det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg