Nstin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Kunne sikkert klart å finne det frem, men gidder ikke nå.. Unless that was meant as a challenge? Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P Har ikke du greid ut ganske så godt om dine bragder med femtenfjortenåringer baki vanen din tidligere her på forumet? Endret 13. september 2010 av Haageen 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har drukket en del øl og nå skal jeg snart ordne mat. Så kvelden er grei. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Kunne sikkert klart å finne det frem, men gidder ikke nå.. Unless that was meant as a challenge? Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P Har ikke du greid ut ganske så godt om dine bragder med femtenåringer baki vanen din tidligere her på forumet? Fjorten* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P Kan vi få lese den? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Fjorten* Endret 13. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Kunne sikkert klart å finne det frem, men gidder ikke nå.. Unless that was meant as a challenge? Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P Har ikke du greid ut ganske så godt om dine bragder med femtenåringer baki vanen din tidligere her på forumet? hehe:P vet ikke hvor du har 15åringer fra men. novellen var fra en samtale og ikke en faktisk hendelse =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Fjorten* Hva er egentlig det der for smiley? Er det en gubbe som skal sprenge en bombe? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hva er egentlig det der for smiley? Er det en gubbe som skal sprenge en bombe? En fyr med dremel som fikser ting. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Fjorten* Hva er egentlig det der for smiley? Er det en gubbe som skal sprenge en bombe? Ja. Det er en fryktet terrorist-smiley! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvorfor har han ikke turban og skjegg da? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P En jeg kjenner, skrev en erotisk novelle i 10.klasse som hun leverte inn. Læreren likte det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvorfor har han ikke turban og skjegg da? Fordi statistikken viser at av over 400 terrorhandlinger/forsøk på terrorhandlinger (i europa) de siste årene så sto radikale muslimer for kun ca. 1%. Den typiske terroristen i Europa er hvit og kristen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Kan hende at han har tatt bort alt skjegget, og fjernet turbanen, for å være litt diskret? Endret 13. september 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Kan hende at han har tatt bort alt skjegget, og fjernet turbanen, for å være litt diskret? Det kan også være en mulighet. Islam åpner for at man under jihad kan bryte islamske lover (alkohol, kleskoder osv.) for å infiltrere fienden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P En jeg kjenner, skrev en erotisk novelle i 10.klasse som hun leverte inn. Læreren likte det. Endret 13. september 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Dæven. Luring denne terrorist-smiley'en! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Satan kjærlighet suger...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg