Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om mange av dere sikkert begynte skoleåret allerede forrige måned, så hadde jeg faktisk ikke min første forelesning før i dag. Nå skulle jeg egentlig ha vært på en forrige uke også, men jeg var bortreist. Sov ikke veldig godt i natt, og forelesningen begynte 8:15. Selve oppskriften på en katastrofe. Jaja, kom meg likevel til universitetet i tide. Ser allerede nå at det blir en del å gjøre frem til jul, men det er vel bare å komme i gang først som sist.

Etter forelesningen ble det en tur på gymmen. Ikke bare bare når man har hatt en pause på tre måneder, skal jeg si dere. Foretrekker egentlig bodypump framfor vanlig styrketrening, men det kan bli vanskelig å få til i år pga. mangel på tid/sinnsyke priser på treningssentrene. Får vel begynne å jogge igjen, så forfaller kanskje ikke kroppen helt. :)

Kjøpte forresten multebær på torget i dag. Skal si det er dyrt å være multebærelsker. Dama skulle ha 145 spenn for en liter. Dyrt! På den annen hånd er multebær ganske godt da, og hvis jeg bare kjøper det en gang i året overlever jeg vel (økonomisk sett).

Hvordan har dagen forløpt for resten av dere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...