Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 At man har litt arr på overkroppen og noen spør om det så bare si det var en gal hannkatt som gikk løs på deg :!: Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Yo Eff! At man har litt arr på overkroppen og noen spør om det så bare si det var en gal hannkatt som gikk løs på deg :!: Det er ikke bare litt. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 At man har litt arr på overkroppen og noen spør om det så bare si det var en gal hannkatt som gikk løs på deg :!: "hva har skjedd med ryggen din??" "sloss mot en bjørn, du skulle sett bjørnen " Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 At man har litt arr på overkroppen og noen spør om det så bare si det var en gal hannkatt som gikk løs på deg :!: "hva har skjedd med ryggen din??" "sloss mot en bjørn, du skulle sett bjørnen " Spørs om så mange tror på det da... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 hehe, den var jo faktisk litt morsom også da :!: " hva har skjedd med ryggen din??" " havnet i slosskamp med svigermor i fylla " Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Du får trøste deg med pipipipiip at hun her har et arr en plass som er værre en ryggen stygt bilde Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Seriøst, forbanna amatører KAFFE! (ok, greit, det dreper sikkert mage/tarm, men who cares?) den har jeg iiikke hørt før liksom Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Yo Eff! At man har litt arr på overkroppen og noen spør om det så bare si det var en gal hannkatt som gikk løs på deg Det er ikke bare litt. Hvorofr har du arr ? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Les oppover.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Der var du Nstin! Hva har du å si til dette!! hahaha:P kanskje sjekke aldern demmes heretter:P sånn for sikkerhetsskyld:P men seriøst sebbe, jeg elsker deg<3 Det kan jo være en ide, jeg får litt fordommer til eldre menn som plukker opp 14åringer i en VAN og har sex med de Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Fikk min nye HTC Desire i dag, ligger å lader akkurat nå. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Selv om mange av dere sikkert begynte skoleåret allerede forrige måned, så hadde jeg faktisk ikke min første forelesning før i dag. Nå skulle jeg egentlig ha vært på en forrige uke også, men jeg var bortreist. Sov ikke veldig godt i natt, og forelesningen begynte 8:15. Selve oppskriften på en katastrofe. Jaja, kom meg likevel til universitetet i tide. Ser allerede nå at det blir en del å gjøre frem til jul, men det er vel bare å komme i gang først som sist. Etter forelesningen ble det en tur på gymmen. Ikke bare bare når man har hatt en pause på tre måneder, skal jeg si dere. Foretrekker egentlig bodypump framfor vanlig styrketrening, men det kan bli vanskelig å få til i år pga. mangel på tid/sinnsyke priser på treningssentrene. Får vel begynne å jogge igjen, så forfaller kanskje ikke kroppen helt. Kjøpte forresten multebær på torget i dag. Skal si det er dyrt å være multebærelsker. Dama skulle ha 145 spenn for en liter. Dyrt! På den annen hånd er multebær ganske godt da, og hvis jeg bare kjøper det en gang i året overlever jeg vel (økonomisk sett). Hvordan har dagen forløpt for resten av dere? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Egg og bacon, eller omelett med ost og bacon? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Omelett! Ny datamaskin eller ikke ny datamaskin? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Omelett OG ny datamaskin. Vær glad vi ikke er i 1981 da du måtte kjøpe datamaskiner i kit. Eller betale $100 ekstra for ferdigbygd. Og lodde på alle CPU'ene selv. Endret 13. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 ommelett Ny datamaskin Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hva vil "størrelse på tildelingsenhet" si når jeg formaterer hd? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Der skal du skrive inn omkretsen på tissen din i millimeter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg