Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kan få hva slags kake dere vil. Bare å komme med bestilling.

Da vil jeg gjerne ha en skikkelig saftig eplekake med masse eple i. Og et godt lag med sukker og kanel på toppen. Servert med hjemmelaget vaniljeis (med ekte vanilje selvsagt) eller kanskje jordbærsorbet.

Jeg har også forelsket meg i sjokoladefondant den siste tiden. Du kan lage det også. Der vil jeg ha jordbærsorbet inntil. Pyntet med fersk mynteblad.

Jeg og Glufs skal lage sjokoladekake nå. Om nom nom

Lenke til kommentar

Aah. Hva skjer med dagens eksterne harddisker? Har en Samsung 500gb som jeg nettopp installerte Samsung Auto Backup på, jeg hadde også valget om å installere SecretZone, men valgte Auto Backup. Når det var gjort måtte jeg velge backup zone så det gjorde jeg selvfølgelig. Etter det var gjort fant den ut at den likesågodt kunne ta backup av mange random filer. Like wtf? Jeg vil ikke ta Auto Backup på noe som helst, og jeg vil hvertfall ikke SecretZone noe. Kan jeg ikke bare velge selv at jeg vil legge inn Mafia 2 på harddisken? Er det nødvendig å installere å lage brukerkonto å gå igjennom en veileder å stille inn programvaren å velge datt og ditt? JEEEEZ. Så når jeg først prøver å legge inn Mafia 2 så har jeg ikke nok plass til disposisjon... Fuck'd up.

Og hvorfor må det hete Backup? Da kan de vel likesågodt ha med "Transfer to friends", "Just want to store this" og "I want this on my Samsung 2.5 inch Portable External Hard Drive just to fill up the space".

Så ikke installer driten som følger med, da? Formater disken, og vips, så er det en "vanlig" ekstern harddisk. Er ikke magi.

Btw, noen som vil sende/linke meg til en "grei" jobbsøknad som ikke er alt for formell? Skal søke en stillling der utlysningsteksten ikke var så veldig formell. [email protected], om du vil dele noe egetlaget :)

Lenke til kommentar

Ser noe i går kveld eller når det var snakket om kloring, og der er jeg frustert og skuffet.

Hvis man først skal klore så for guds skyld klor så man får ihvertfall noe som kan kalles sår da.

OG ikke de pinglete røde strekene :hrm:

Har klart og få madammen til og gjøre det et par ganger, men hun vil ikke skade meg :!:

Så for at jeg skal få det som jeg vil så må jeg få tankene hennes på noe annet :whistle:

Lenke til kommentar

Bor ikke du og Anfall sammen? Du snakka jo om å være alene og tenke og være deppa. Det stemmer jo ikke hvis du bare kan ringe eller være med henne.

Moi? Ja, jeg bor med anfall. Men så har det seg slik at hu jobber (dvs. lærling) og så hender det at hun må på familietragedier som i går da hun var på konfirmasjon. Nå er det er heller ikke slik at det å ha en samboer man elsker over alt er en kur mot hverken depresjon eller angst. Klart det er jo ikke negativt da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der er så typisk og høre, hvis man bor sammen med noen osv. så er alt omtrent løst.

Nå sier jeg ikke at bytex sa det, men herregud så mye rart jeg har fått tilskrevet bare for man har samboer :roll:

Det kan gjøre ting "enklere" og mye "vanskligere", men tror nok de fleste som tror at det og ha dame når man sliter er en løsning er de som aldri har hatt samboer.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...