Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kan få hva slags kake dere vil. Bare å komme med bestilling.

Da vil jeg gjerne ha en skikkelig saftig eplekake med masse eple i. Og et godt lag med sukker og kanel på toppen. Servert med hjemmelaget vaniljeis (med ekte vanilje selvsagt) eller kanskje jordbærsorbet.

Jeg har også forelsket meg i sjokoladefondant den siste tiden. Du kan lage det også. Der vil jeg ha jordbærsorbet inntil. Pyntet med fersk mynteblad.

Eller vi kan ta gruppe-klem og tråkke på røyksopp.

Hvorfor det? De har en del bra sanger å chille til. :hmm:
Lenke til kommentar

L4r5: hehe, du tok den :new_woot:

Sant det, men så har de også den fordømte poor leno :mad:

Selvsagt tok jeg den. Vi er jo så like at man skulle tro vi var tvillinger. Kan sammenligne oss med filmen Twins. Jeg er Danny Devito og du er Arnold Schwartzeneger. :cool:

Ikke lag eplekake! Vent til eplekakedagen først, så kan dere lage!

Jeg spiser eplekake året rundt jeg.
Lenke til kommentar

Uten at jeg skal komme med den moralske pekefingeren, er sopp det beste når du er deprimert?

Smørstekt champignon er et nydelig tilbehør til f.eks. biff. Og gastronomiske opplevelser er definitivt positivt når man er nedfor.

Du finner rett og slett glede i fantastisk god mat med perfekt tilbehør? Ingen dårlig lykkerus å finne i god mat da! Gastronomi er ofte løsningen på det meste, slik jeg har opplevd det :dribble:

Jeg sa det først, Haageen!

Ja, så det nå. Men ikke dårlig at den faktisk fortsatt holdes til dels ved like.. Sjekka innom nå nettopp faktisk. Ny event på face? ;)

Lenke til kommentar

Du finner rett og slett glede i fantastisk god mat med perfekt tilbehør? Ingen dårlig lykkerus å finne i god mat da! Gastronomi er ofte løsningen på det meste, slik jeg har opplevd det :dribble:

Så glad som jeg er i god mat burde jeg veid mer enn mine stakkarslige 64 kg. Tror det er min rastløse natur som redder meg. Selv jeg sitter stille og surfer nettet så sitter jeg sjelden stille lenge av gangen.

:love:

Eplekake spiser man når man får tak i :tease:

Trodde du var flink til å kokkelere jeg. Lager du ikke selv?
Lenke til kommentar

Aah. Hva skjer med dagens eksterne harddisker? Har en Samsung 500gb som jeg nettopp installerte Samsung Auto Backup på, jeg hadde også valget om å installere SecretZone, men valgte Auto Backup. Når det var gjort måtte jeg velge backup zone så det gjorde jeg selvfølgelig. Etter det var gjort fant den ut at den likesågodt kunne ta backup av mange random filer. Like wtf? Jeg vil ikke ta Auto Backup på noe som helst, og jeg vil hvertfall ikke SecretZone noe. Kan jeg ikke bare velge selv at jeg vil legge inn Mafia 2 på harddisken? Er det nødvendig å installere å lage brukerkonto å gå igjennom en veileder å stille inn programvaren å velge datt og ditt? JEEEEZ. Så når jeg først prøver å legge inn Mafia 2 så har jeg ikke nok plass til disposisjon... Fuck'd up.

Og hvorfor må det hete Backup? Da kan de vel likesågodt ha med "Transfer to friends", "Just want to store this" og "I want this on my Samsung 2.5 inch Portable External Hard Drive just to fill up the space".

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...