Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flabba: Ja, du var kanskje litt... uheldig..med frisyren (ref bilde fra recent pics). Ser mere ut som du akkurat har stått opp og dratt luggen vekk fra ansiktet?

haha har ikke klippa meg :p

luggen alt er bar hor pga fitte frisøren. Hu føna det styggt og farga det jævlig.

men men. kan iall fall bare bli bedre her i fra. (:

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å be deg farge håret ditt, men ... Det ser ut som om du har bruk for en solid hårkur.. :|

oh yes!

2 farginger på 2 uker. ikke bra!

Ikke får jeg det sånn jeg vil heller fordi alt blir oransj. så jeg gir opp.

Får gå rundt å se ut som en gulrot.

Skal ta hårkur etterpå:D

gleder meg!

Lenke til kommentar

Seriøst, forbanna amatører :p

KAFFE!

(ok, greit, det dreper sikkert mage/tarm, men who cares?) :D

Pøh Amatør selv! Kaffén skal bli inntatt grytidlig med mindre man har noe annet oppkvikkende lett tilgjengelig som for eksempel den Teen jeg har ^_^

(Startet med en kopp Tee klokken 06:00 ) :p

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg skal ta en tur ut på sauebeitene her og se etter sopp i dag. Tar med kamera så ser det ut som jeg har en legitim grunn til å gå der.

God morgen :cool:

Høres ut som en god plan og kan ende i en .......soppete dag :whistle:

Sauebonden var selvsagt ute og styra med dyra så jeg droppa det. Blei et par vellykka dråpebilder da. Så den lille turen ut var ikke helt fånyttes. Nå har det regna her i flere dager så regner med det snart popper opp masse nå som det er opphold igjen. Var for tørt og varmt tidligere til å håpe på noen god fangst. Faen, at noiaen tok meg når jeg så han bonden dreiv og kikka på meg. :p

Får prøve igjen i kveld eller i morra eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...