Shikaru Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 wooh! intro to animation de 3 ukene her. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Seriøst, forbanna amatører KAFFE! (ok, greit, det dreper sikkert mage/tarm, men who cares?) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 jeg vil krype ned i et hull å dø! Frisøren min drepte hode mitt. Har KJEMPE vondt og ble stygg. jippi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Flabba: Ja, du var kanskje litt... uheldig..med frisyren (ref bilde fra recent pics). Ser mere ut som du akkurat har stått opp og dratt luggen vekk fra ansiktet? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Flabba: Ja, du var kanskje litt... uheldig..med frisyren (ref bilde fra recent pics). Ser mere ut som du akkurat har stått opp og dratt luggen vekk fra ansiktet? haha har ikke klippa meg luggen alt er bar hor pga fitte frisøren. Hu føna det styggt og farga det jævlig. men men. kan iall fall bare bli bedre her i fra. (: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har lyst til å be deg farge håret ditt, men ... Det ser ut som om du har bruk for en solid hårkur.. :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg lurer på om jeg skal ta en tur ut på sauebeitene her og se etter sopp i dag. Tar med kamera så ser det ut som jeg har en legitim grunn til å gå der. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har lyst til å be deg farge håret ditt, men ... Det ser ut som om du har bruk for en solid hårkur.. :| oh yes! 2 farginger på 2 uker. ikke bra! Ikke får jeg det sånn jeg vil heller fordi alt blir oransj. så jeg gir opp. Får gå rundt å se ut som en gulrot. Skal ta hårkur etterpå gleder meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Så jo ikke så fæl ut, syns nå jeg da. Endret 13. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Seriøst, forbanna amatører KAFFE! (ok, greit, det dreper sikkert mage/tarm, men who cares?) Pøh Amatør selv! Kaffén skal bli inntatt grytidlig med mindre man har noe annet oppkvikkende lett tilgjengelig som for eksempel den Teen jeg har ^_^ (Startet med en kopp Tee klokken 06:00 ) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Så jo ikke så fæl ut, syns nå jeg da. takk, men det er er gulrot farga. ser helt jævlig ut. Så her får jeg og mamma en liten utrofringer forran oss. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har selv vokst opp med personer med "gulrotfarget" hår, så ser ikke helt kritiske i det. Men nå som du er fast med håret, hva med å prøve å gjøre det beste ut av det? Det finnes sikkert mange som ser bra ut med oransje år. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 snakker om hår jeg burde klippe meg snart -.- Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) *img* God Morgen hva faen? Endret 13. september 2010 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg lurer på om jeg skal ta en tur ut på sauebeitene her og se etter sopp i dag. Tar med kamera så ser det ut som jeg har en legitim grunn til å gå der. God morgen Høres ut som en god plan og kan ende i en .......soppete dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg lurer på om jeg skal ta en tur ut på sauebeitene her og se etter sopp i dag. Tar med kamera så ser det ut som jeg har en legitim grunn til å gå der. God morgen Høres ut som en god plan og kan ende i en .......soppete dag Sauebonden var selvsagt ute og styra med dyra så jeg droppa det. Blei et par vellykka dråpebilder da. Så den lille turen ut var ikke helt fånyttes. Nå har det regna her i flere dager så regner med det snart popper opp masse nå som det er opphold igjen. Var for tørt og varmt tidligere til å håpe på noen god fangst. Faen, at noiaen tok meg når jeg så han bonden dreiv og kikka på meg. Får prøve igjen i kveld eller i morra eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg