Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det blir for søtt eller ikke avhenger av hvor mye du har oppi. Selv synes jeg teen blir kjedelig uten noen ting i.

Ikke alle er like hardcore som deg og har oppi cola da :p

Og nå skal jeg gå og kjøpe cola. :D

Noen tee er dog helt greie uten noen tilsettning, feks Urteteen til Herbalife som samboeren min har fått meg hekta på, en kopp om morraen og jeg er våken med en gang!

Har kutta ut Colaen fullstendig siden den har en lei tendens til å kjøre blodsukkeret høyt og man får en øyeblikkelig down etter en halvtime og blir trøtt / uopplagt , men ikke minst 1 halvliter om dagen blir jo tross alt 350 - 384 gram sukker i uka dvs ca 1.5Kg sukker ekstra i måneden...

Lenke til kommentar

Cola i teen... :roll:

Hvis du skal begynne å sjekke slike fakta på alt mulig kan du hverken spise eller drikke noen ting lenger bortsett fra kansje fisk og vann siden det utelukket skal være sunt. Men så har du det problemet at det ikke skal være sunt å aldri varriere kostholdet så da funker ikke det lenger heller. ;)

Lenke til kommentar

Tja, det hele er rett og slett en livsstil, å ta de sunne valgene er vanskelig og dessidert ikke det letteste, noe som antallet overvektige enkelt beviser.

Ingen som har sagt heller at å ta en cola innimellom ikke er lov, men daglig som jeg personlig holdte på er definitivt ikke bra, kan jo påpeke at etter at jeg fjerna colaen fra kostholdet har jeg gått ned nesten 14kg siden Mai.

Akkurat når det gjelder fakta på cola'en så trodde jeg dette var allmen kunnskap, står jo tross alt på etiketten på flaska :p , sjekker generelt lite etikettene da det går for det meste i råvarer her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...