Vowels Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Liker å drikke teen som den er. Uten noe greier oppi, honning blir for søtt og usunt og komboen med sukker + sitron skader tennene dine latterlig fort. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Te er da virkelig ikke godt... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tror jeg holder meg til brus, kakao eller solbærtoddy. Eller eplejuice.... som jeg skal ha om... 20 minutter... Mmm... Frokost... Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Til frokost er melk standard for min del! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tror jeg holder meg til brus, kakao eller solbærtoddy. Eller eplejuice.... som jeg skal ha om... 20 minutter... Mmm... Frokost... en liten time til lunch her, som dog blir frokost for min del. Nå sitter jeg og lytter til nyeste Volbeat skiva som virker veldig bra av det jeg har hørt. 3 sanger Her er skiva Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Til frokost er melk standard for min del! Høres ut som en særdeles kjedelig frokost. Min frokost består av 6 skiver brød, en halv liter eplejuice og en haug med melon/appelsin om tilgjengelig. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Stemmer at det er en særdeles kjedelig frokost. Men feks juice blir for sterkt for meg om morgenen. Har begrenset med tid om morgenen, så får ikke tid til å lage meg noe digg. Endret 13. september 2010 av TheCoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Når jeg er hjemme lager jeg ingenting. Kanskje et kjapt glass med vann. Spiser ikke frokost før jeg er på jobb. Så "lunsjen" åpner om 10 minutter. Jeg stikker om 8 for å låse opp døra for meg selv. Først i køa, yes! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Redigert litt poster som har stor skrift. Dette er ganske forstyrrende å lese. Kommentarer på dette tas ikke i tråden, men på PM. Kristian Moderator Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Liker å drikke teen som den er. Uten noe greier oppi, honning blir for søtt og usunt og komboen med sukker + sitron skader tennene dine latterlig fort. Om det blir for søtt eller ikke avhenger av hvor mye du har oppi. Selv synes jeg teen blir kjedelig uten noen ting i. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Te er bare godt med 3 sukketer og en spiseskje sukker. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Om det blir for søtt eller ikke avhenger av hvor mye du har oppi. Selv synes jeg teen blir kjedelig uten noen ting i. Ikke alle er like hardcore som deg og har oppi cola da Og nå skal jeg gå og kjøpe cola. Noen tee er dog helt greie uten noen tilsettning, feks Urteteen til Herbalife som samboeren min har fått meg hekta på, en kopp om morraen og jeg er våken med en gang! Har kutta ut Colaen fullstendig siden den har en lei tendens til å kjøre blodsukkeret høyt og man får en øyeblikkelig down etter en halvtime og blir trøtt / uopplagt , men ikke minst 1 halvliter om dagen blir jo tross alt 350 - 384 gram sukker i uka dvs ca 1.5Kg sukker ekstra i måneden... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Cola i teen... Hvis du skal begynne å sjekke slike fakta på alt mulig kan du hverken spise eller drikke noen ting lenger bortsett fra kansje fisk og vann siden det utelukket skal være sunt. Men så har du det problemet at det ikke skal være sunt å aldri varriere kostholdet så da funker ikke det lenger heller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ingenting farlig med å kutte ned på/kutte ut brus. Greit nok at ting fort går utfor om du begynner å regne ut hvor mye sukker du får i deg pga. sirup i grovbrød osv., men brus og øl og lignende er stort sett tomme kalorier. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tja, det hele er rett og slett en livsstil, å ta de sunne valgene er vanskelig og dessidert ikke det letteste, noe som antallet overvektige enkelt beviser. Ingen som har sagt heller at å ta en cola innimellom ikke er lov, men daglig som jeg personlig holdte på er definitivt ikke bra, kan jo påpeke at etter at jeg fjerna colaen fra kostholdet har jeg gått ned nesten 14kg siden Mai. Akkurat når det gjelder fakta på cola'en så trodde jeg dette var allmen kunnskap, står jo tross alt på etiketten på flaska , sjekker generelt lite etikettene da det går for det meste i råvarer her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Aaaah. Nikotin og husholdnigsaft - Breakfast of champions. Endret 13. september 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 SKall jæi schøpe dattamaskin i da? Hvilket merke bør jeg gå for? Noe jeg bør holde meg unna? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Eter du tobakk til safta? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvilket merke bør jeg gå for? Noe jeg bør holde meg unna? Selvbygd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Eter du tobakk til safta? Desverre. Jeg er riktignok hardcore, men ikke så hardcore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg