Flabba Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 God morgen alle sammen. Jeg hadde tenkt å legge meg for en times tid siden, men fant plutselig ut at jeg hadde sagt ja til et telefonmøte klokka 9, så da gikk det i vasken morn morn. det funker dårlig ja. men du kan sove etter møte? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 "leet week" hos komplett Det går virkelig unna med denne Western Digital harddisken på 7200RPM. 1 GB kapasitet. SATA 6 Gb/s grensesnittet er også bakoverkompatibel med vanlige SATA kontrollere 1337 harddisk fra WD Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 HELE EN GB LIKSOM ! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det er helt drøyt lzm! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 linken de har på forsiden til "1337 w33k5" fungerer heller ikke >.< Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Sitter å venter på at engelsk innlaveringene blir skrevet ut før jeg drar til skolen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 O heilage mandag! Du er velkommen i mitt hjerte! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 God morgen ja... Dette er ein av dei dagane eg vil ha influensa eller spysjuka, slik at eg slepper å stå opp og tenkje at det er måndag Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 God morgen alle sammen. Jeg hadde tenkt å legge meg for en times tid siden, men fant plutselig ut at jeg hadde sagt ja til et telefonmøte klokka 9, så da gikk det i vasken morn morn. det funker dårlig ja. men du kan sove etter møte? Kan jo det. Bare en halvtime igjen nå. Håper det ikke tar så lang tid. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 ugh.....groggy.....deluxe....må....ha....kaffe.....argh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 BØ ! mekka meg bakgrunnsbilde! obs: veldig stort bilde ! Jasså, du driver å bruker avataren min i bakgrunnsbilde? (hint, Kirby er mitt kjennemerke!) Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 faen a kabel kanaler er jævelig stygt å få "lokket" på Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) We're no strangers to love You know the rules and so do I A full commitment's what I'm thinking of You wouldn't get this from any other guy I just wanna tell you how I'm feeling Gotta make you understand Never gonna give you up, Never gonna let you down, Never gonna run around and desert you, Never gonna make you cry, Never gonna say goodbye, Never gonna tell a lie and hurt you We've known each other for so long Your heart's been aching but you're too shy to say it Inside we both know what's been going on We know the game and we're gonna play it And if you ask me how I'm feeling Don't tell me you're too blind to see (Ooh give you up) (Ooh give you up) (Ooh) never gonna give, never gonna give (give you up) (Ooh) never gonna give, never gonna give (give you up) We've known each other for so long Your heart's been aching but you're too shy to say it Inside we both know what's been going on We know the game and we're gonna play it I just wanna tell you how I'm feeling Gotta make you understand Never gonna give you up, Never gonna let you down, Never gonna run around and desert you, Never gonna make you cry, Never gonna say goodbye, Never gonna tell a lie and hurt you Endret 13. september 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hva skjer? God stemning her? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Lager meg te med honning. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Rydder mens jeg hører på MJ Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Lager meg te med honning. Te med honning? Er det normalt? Er det godt? Rydder mens jeg hører på MJ Flott du har god musikksmak! Endret 13. september 2010 av TheCoon Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvor normalt det er med honning i teen vet jeg ikke. Har truffet på andre som har det også. Jeg synes iallefall det er fantastisk. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvor normalt det er med honning i teen vet jeg ikke. Har truffet på andre som har det også. Jeg synes iallefall det er fantastisk. Kommer ann på Te'en faktisk. Personlig liker jeg mer sitron i feks Grønn te enn honning mens samboeren min er en djevel på honningen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Drikker selv Yellow Label. Earl Grey går også ann. Og nå skal jeg gå og kjøpe cola. Var ikke noe liv her nå uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg