Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, tror ikke det blir noe umiddelbar suksess med beinknekker nei. Men et knivrisp , litt pisking å diverse andre ting kan godt gå ann. Værste jeg selv har opplevd er å få hele ryggen revet opp av et udyr ( i senga ) vi snakker ikke litt kloring, jeg hadde merker overalt med blod som rant nedover .

DA følte jeg meg torturert.

Lenke til kommentar

hehe, tror ikke det blir noe umiddelbar suksess med beinknekker nei. Men et knivrisp , litt pisking å diverse andre ting kan godt gå ann. Værste jeg selv har opplevd er å få hele ryggen revet opp av et udyr ( i senga ) vi snakker ikke litt kloring, jeg hadde merker overalt med blod som rant nedover .

Au?? Ble det noe særlig godt mottat av deg, da?

Jeg er ikke into that, men det er interessant, litt ekkelt og samtidig fascinerende med sære mennesker som tenner på alt mulig rart. Jeg kan ta meg selv i å bli like sjokkert hver gang.

Lenke til kommentar

Au?? Ble det noe særlig godt mottat av deg, da?

Jeg er ikke into that, men det er interessant, litt ekkelt og samtidig fascinerende med sære mennesker som tenner på alt mulig rart. Jeg kan ta meg selv i å bli like sjokkert hver gang.

Kom endel lave aaauu fra meg , men jeg lot hun bare holde på, for jeg viste hun hadde det godt der å da

Jeg er ikke sånn storfan selv, marerittet må være å bli forført av ei deilig dame, som viser seg å ha egen dungeon med syke redskaper hjemme. DER går grensa mi

Lenke til kommentar

Jeg har en god del grenser.

- Ikke noe petplay. Kommer man med en latexdrakt med hale, elektrisk hundehalsbånd og sier at man vil puttes i bur, daaaa ville jeg gjort store øyne og aldri tatt kontakt igjen.

- Wetplay er nono

- Folk som har hauger av sære sexleketøy og bisarre former for utstyr. Vi snakker gapestokk, bur, kroker og kjettinger, vakumseng og andre creepy greier.

- Smerte. Jeg vil ikke påføres nestenkveling, moro med stiftemaskin, henges opp i taket, bindes i spesielle japanske bondageknuter, få en omgang med spanskrøret og andre slike ting.

Og en god del andre ting. Jeg har heldigvis ikke møtt noen som har slike behov.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å ha sex ofte jeg, haha.

Yavel: Nå har jeg aldri prøvd noen av disse tingene jeg nevner. Jeg har prøvd håndjern to ganger (som forresten var oppskrytt og kjedelig) og hatt sex utendørs. Ikke så veldig spesielt noe av det.

sex ute på litt kinky plasser er jo noe av det gøyeste en kan gjøre :p

støtter den første setningen din :D

Lenke til kommentar

Politiet banket på ruta mi mens jeg dreiv på med ei i utkanten av oslo natt til søndag:P var litt kleint. men caravelle med seng og sota ruter gjorde det lett for oss å hive på oss klæra før det ble for sent å åpne ruta:P

Litt imponert over at maglite'sa demmes ikke klarte å lyse igjennom sotinga^^ plexiglass ftw

Lenke til kommentar

Politiet banket på ruta mi mens jeg dreiv på med ei i utkanten av oslo natt til søndag:P var litt kleint. men caravelle med seng og sota ruter gjorde det lett for oss å hive på oss klæra før det ble for sent å åpne ruta:P

Litt imponert over at maglite'sa demmes ikke klarte å lyse igjennom sotinga^^ plexiglass ftw

hvor gammel var denne erobringen ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...