Eplefe Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva hadde du gjort, Gypsy? Tatt ned serveren i kina som hoster hele internett? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva hadde du gjort, Gypsy? Tatt ned serveren i kina som hoster hele internett? Det hadde holdt å kutte de optiske kablene som går inn i landet. Sure folk kunne surfet via satelitt og sånn, men de færreste har råd til slikt utstyr. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Mobilnett da? Går det til samme stasjoner som disse optiske kablene? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Da tror jeg at jeg hadde vært redd for å bli drept. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Mobilnett da? Går det til samme stasjoner som disse optiske kablene? all internett som er sendes ut i norge er via kabelene som kommer in i norge logisk nok som sagt det eneste hadde blitt satelitt, eller eventuelt en type "ice" fra sverige og bo på grensa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvorfor bare ta internett? Kan ikke vi ta Elektrisitet også? Og fabrikker? Kan ikke vi bare alle sammen gå tilbake til livet i gården på bygda? Det var så mye bedre da, og alle var så vennlige med hverandre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvorfor bare ta internett? Kan ikke vi ta Elektrisitet også? Og fabrikker? Kan ikke vi bare alle sammen gå tilbake til livet i gården på bygda? Det var så mye bedre da, og alle var så vennlige med hverandre. Såda, du trenger ikke bli redd for å miste jobben din vist det skulle skje. Skal da finne på noe annet lurt til deg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Såda, du trenger ikke bli redd for å miste jobben din vist det skulle skje. Skal da finne på noe annet lurt til deg Avlsokse til alle kvinnfolka som blir igjen etter at alle menna tok livet sitt siden de ikke får sett fotball på TV lengre? God idé, når begynner jeg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jepp. I gamledager var alt så mye bedre... Eheheheh Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 What is that? så skummelt ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Avlsokse til alle kvinnfolka som blir igjen etter at alle menna tok livet sitt siden de ikke får sett fotball på TV lengre? God idé, når begynner jeg? Skulle ikke mere til for å omvende deg nei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg er en enkel sjel å ha med å gjøre. Vil du kanskje prøvekjøre meg først for å se om jeg duger? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Og for å ha noe å vurdere opp mot så stiller jeg opp og! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tja, det hadde jo vært barnerov. Ikke lov med sånt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fuck yaaa, jeg er ikke barnerov. Alle vet at det er lov når den eldste parter er kvinnelig. Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tits out. gnite. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) What is that? så skummelt ut. The pear (?). Den puttes inn i...et hull. Der utvides den til det revner. Endret 12. september 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 What is that? så skummelt ut. The pear (?). Den puttes inn i...et hull. Der utvides den til det revner. au? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Sexleketøy ? Nei. Torturredskap. Hørte også om en boks med et rør man puttet opp i baken på offeret. I boksen var det rotter. Når boksen ble varmet opp, ble rottene så desperate at...vel. Det kan dere tenke dere til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg