Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 ikke så værst søndag ettersom det blei film i klasserommet og etterpå gikk vi og åt kebab ^^ Søndag? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Spesialskole for spesialbarn. Ikke sant? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 ikke så værst søndag ettersom det blei film i klasserommet og etterpå gikk vi og åt kebab ^^ Søndag? Aldri hørt om søndagsskole? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det var på kanten og dere er noen stygge mennesker som ler av det. Jeg har aldri påstått at jeg er noe godt menneske. Nei, du vil gjerne framstå som et slags monster. Noe du ikke er, men føler deg komfortabel med å gjemme deg bak. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Så så Gypsy, noen folk har en slem humor. Det er vår måte å takle livet på, å le døden i ansiktet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nei, du vil gjerne framstå som et slags monster. Noe du ikke er, men føler deg komfortabel med å gjemme deg bak. Nesten korrekt. Jeg føler meg som et monster, men de som kjenner meg nært påstår at jeg ikke er det. Og jeg klarer ikke bestemme meg for om de eller jeg har rett. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg vil gjerne se dette bildet dere snakker så varmt om. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) 4chan-tråden. Du finner det på forrige side. *edit* forrige side på den tråden, altså. Endret 12. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Snakker vi om turboneger bildet? Mafia is going to take u down!!! http://i38.tinypic.com/30atkm0.jpg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Og jeg som trodde du posta turboneger-bildet. Men neida, du postet bare bilde av en ung tulling. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 All my friends are dead? Tja, kunne vært verre. Morsomt? Ikke spesielt. Kanskje jeg bare mangler litt følelser i kveld. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Den ungen tullingen er en kenguru! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 ikke så værst søndag ettersom det blei film i klasserommet og etterpå gikk vi og åt kebab ^^ Søndag? Aldri hørt om søndagsskole? her må man av og til jobbe på søndager også, men i dag møttes vi bare opp for å se på film. har prosjektor osv i klasserommet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg syns forresten det er veldig interessant hvordan mennesker generelt ler/lar seg underholde av andres ulykke. Det er nok noe mange ikke tenker over, dog. Eye on the the TV 'Cause tragedy thrills me Whatever flavor it happens to be, like... "Killed by the husband" "Drowned by the ocean" "Shot by his own son" "She used a poison in his tea...kissed him goodbye" It's my kind of story It's no fun 'til someone dies Endret 12. september 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er jo så lett å sitte fremfor en skjerm og le/godte seg over andres død. Hadde nok ikke vært like tøff om man var vitne til det in real life. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 deilig å slappe av etter en helg med mye politikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nesten korrekt. Jeg føler meg som et monster, men de som kjenner meg nært påstår at jeg ikke er det. Og jeg klarer ikke bestemme meg for om de eller jeg har rett. Du vet jo at jeg alltid har rett, og du vet hva jeg mener. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er jo så lett å sitte fremfor en skjerm og le/godte seg over andres død. Hadde nok ikke vært like tøff om man var vitne til det in real life. Selvfølgelig. Men når folk sitter trygt i sofastolene sine med ting på avstand er det lett for dem å få et kaldt forhold til det. Dessuten er det jo også sånn at man blir "vandt" med det. Henger man mye på 4chan blir nok grensene til mange mennesker strukket til det dobbelte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvis jeg hadde blii hersker skulle jeg tatt bort internett. Oh yes. Ikke mere fildeling av andres ulykker, eller pining og død og missbruk. Da hadde vel folk blitt fortvilet. Haha I say! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Du hadde fått hersket i maks en uke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg