Romis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er det en ting jeg har savna, så er det moder Romis. Amen to that. Er moder Romis meg? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg vil bake kake! 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg vil bake kake! Jeg bakte en eplekake i går, ble en kjempesuksess, skal du ha oppskriften? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er det en ting jeg har savna, så er det moder Romis. Amen to that. Er moder Romis meg? Nei. Det er mammaen din. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan du ikke lage en tråd med fortellinger fra livet til moren din, Romis? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Da var min far kommet hjem for første gang på 3 år, blir her i to uker Bor i Canada så jeg har sett han to ganger på 7 år, kinda weird.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Er det en ting jeg har savna, så er det moder Romis. Amen to that. Er moder Romis meg? Nei. Det er mammaen din. You did not just go there! Kan du ikke lage en tråd med fortellinger fra livet til moren din, Romis? Endret 12. september 2010 av Romis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 FYI: Hvis jeg blir borte noen dager gikk jeg for langt i en annen tråd. Turboneger bildet i 4chan tråden? Var det jeg tenkte på. Fikk beskjed av dama at det overhodet ikke var morsomt. Da var min far kommet hjem for første gang på 3 år, blir her i to uker Bor i Canada så jeg har sett han to ganger på 7 år, kinda weird.. Hvorfor besøker ikke du han da? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan du ikke lage en tråd med fortellinger fra livet til moren din, Romis? Vil du hjelpe meg med historier om jeg lager tråden? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan du ikke lage en tråd med fortellinger fra livet til moren din, Romis? Vil du hjelpe meg med historier om jeg lager tråden? Ja, jeg kan vel det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Var det jeg tenkte på. Fikk beskjed av dama at det overhodet ikke var morsomt. Hun har helt rett. Det var ikke morsomt. Hysterisk er kanskje det rette ordet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 @L4r5: pengene har dessverre ikke vært tilstrekkelige, siden jeg har gjort en del dumt opp gjennom årene som har gått inn på økonomien. Og pappa er ikke så sterk økonomisk heller siden han tar utdannelse. I tillegg er ikke mamma og pappa helt på bølgelengde så å få hun til å betale tur bort der er nytteløst. Men skal se om jeg får tatt meg en tur til sommeren 2011 Masse innviklede greier Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det var på kanten og dere er noen stygge mennesker som ler av det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan du ikke lage en tråd med fortellinger fra livet til moren din, Romis? Vil du hjelpe meg med historier om jeg lager tråden? Ja, jeg kan vel det. Do it Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Lars: ja, fy faen gjett a! Faen meg medisin for psyken hu der! Nå må du faktisk komme med detaljer. Det hørtes lovende ut! allright:P først, jeg har en caravelle med seng:p så det var der det foregikk;) Plukka henne opp, kjørte og stoppa langs en vei. la oss baki senga rota litt, fordi jeg sa jeg ville ta det rolig første gangen med henne:P etter noen minutter reiv henne av meg boksern og sugde meg som en gal, faen meg helt utrolig. Deepthroating, pungsuging og slikking hele pakka! Fikk henne over i 69. faen meg så jævli tasty hu er. Fikk henne til å komme med å bruke en finger på klitten, tok så over rett etter med tunga for å gi henne to raske til tenkte jeg. Hu kom som en tornardo! Etter det så ble suginga så heftig at jeg måtte pule a, ellers hadde jeg ikke klart å holdt igjen:P Hu var så jævli trang også! fylte henne helt opp og helt i bunn. litt doggy først, liker å dominere klaska å på rompa og dra henne i håret. hu kom et par ganger, så la jeg henne over i misjonær med beina på skuldra mine, peisa på og tømte meg i a. Det var helt rått:D Fant denne i tråden "Hvordan og når var DIN første gang". https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_09_2010/post-71122-1284322297,3631_thumb.jpg 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH! Fy faen jeg ler Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hahahahhaahha! GENIALT! Det var på kanten og dere er noen stygge mennesker som ler av det. Ingenting er som litt galgenhumor for å takle det tragiske i livet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 e dør på meg hahahahahaha busted! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det var på kanten og dere er noen stygge mennesker som ler av det. Jeg har aldri påstått at jeg er noe godt menneske. 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 ikke så værst søndag ettersom det blei film i klasserommet og etterpå gikk vi og åt kebab ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg