Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Great, hodepine fra helvete og jeg våknet opp på badet

Word, kastet opp som en gud i natt. Å møte exen pleier å øke promillen min betraktelig iløpet av kvelden. Lol

Spøy som en tosk jeg også, heldigvis på badet. note to self: Ikke drikk ALT du kommer over, og hvis det smaker vondt MÅ jeg ikke drikke opp.

Jeg HATER å spy! Heldigvis er det lite av det nå lenger. Drikker nesten bare øl. Det er lange tider siden jeg sluttet med sterke saker.

Lenke til kommentar

Jeg kunne sikkert skrevet noe som endte med voldtagelse og det som værre er, hvis det ikke var for at det er en skoleoppgave, som læreren min skal lese

Omtrent alle mine noveller ol. på ungdomsskolen endte tragisk. Som i drap, selvmord, voldtekt, osv. Læreren min gjorde egentlig ikke noe annet enn å kommentere at det sjeldent kom noen solskinnshistorier fra meg. Så det går nok bra. ;)

Lenke til kommentar

Great, hodepine fra helvete og jeg våknet opp på badet

Word, kastet opp som en gud i natt. Å møte exen pleier å øke promillen min betraktelig iløpet av kvelden. Lol

Spøy som en tosk jeg også, heldigvis på badet. note to self: Ikke drikk ALT du kommer over, og hvis det smaker vondt MÅ jeg ikke drikke opp.

Jeg HATER å spy! Heldigvis er det lite av det nå lenger. Drikker nesten bare øl. Det er lange tider siden jeg sluttet med sterke saker.

Pleier og gå bra hvis jeg bare drikker øl, noen typer Øl blir jeg dog veldig dårlig av. Feks. Hansa premium og Ringnes pils.

Lenke til kommentar

Jeg kunne sikkert skrevet noe som endte med voldtagelse og det som værre er, hvis det ikke var for at det er en skoleoppgave, som læreren min skal lese

Lærer min beskrev min norsktentamen på denne måten "Dette er litt(Du ser at hun har brukt litt tid på å finne neste ord) fantasifullt i forhold andre oppgaver du har levert".

På senere elevsamtaler fikk jeg beskjed om at jeg hadde god fantasi, det hadde bare vært fint om jeg brukte den på en annen måte...

Lenke til kommentar

Vi skal la oss "inspirere" av dette bildet, har dere noen fine idéer? :blush:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?bildeId=328654

De har truffet hverandre over internett og blitt stormende forelsket i hverandre som person over det siste halve året. Nå møtes de endelig i person og han er egentlig ganske hypp på å få hu i senga også. Det er bare et problem. Hun har ikke fortalt at hun er en transperson som ikke har gjennomgått den siste operasjonen enda. Så grunnen til at hun slitter slik med beina er at hun prøver å skjule boneren sin, mens hun jobber med å få opp motet til å fortelle sjelevennen sin sannheten.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...