Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Da satt man i ishallen, og skal egentlig dele ut skøyter og sånnt. vanligvis er det full fart, men til nå har det kommet 15 stk elns. Det åpnet klokken 12. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vi skal la oss "inspirere" av dette bildet, har dere noen fine idéer? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?bildeId=328654 Awkward dagen derpå etter en one night stand. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vi skal la oss "inspirere" av dette bildet, har dere noen fine idéer? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?bildeId=328654 Sex, uønsket graviditet, kjønnssykdom. SE så awkward hun jenta ser ut. "Ehehe, jeg sverger at jeg ikke visste at det var klamydia". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Bah ... Skulle ønske drømmen min var delvis sann. I alle fal på det punktet hvor jeg hang med Ida Maria en hel dag. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Great, hodepine fra helvete og jeg våknet opp på badet Word, kastet opp som en gud i natt. Å møte exen pleier å øke promillen min betraktelig iløpet av kvelden. Lol Spøy som en tosk jeg også, heldigvis på badet. note to self: Ikke drikk ALT du kommer over, og hvis det smaker vondt MÅ jeg ikke drikke opp. Jeg HATER å spy! Heldigvis er det lite av det nå lenger. Drikker nesten bare øl. Det er lange tider siden jeg sluttet med sterke saker. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg kunne sikkert skrevet noe som endte med voldtagelse og det som værre er, hvis det ikke var for at det er en skoleoppgave, som læreren min skal lese Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg kunne sikkert skrevet noe som endte med voldtagelse og det som værre er, hvis det ikke var for at det er en skoleoppgave, som læreren min skal lese Omtrent alle mine noveller ol. på ungdomsskolen endte tragisk. Som i drap, selvmord, voldtekt, osv. Læreren min gjorde egentlig ikke noe annet enn å kommentere at det sjeldent kom noen solskinnshistorier fra meg. Så det går nok bra. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Great, hodepine fra helvete og jeg våknet opp på badet Word, kastet opp som en gud i natt. Å møte exen pleier å øke promillen min betraktelig iløpet av kvelden. Lol Spøy som en tosk jeg også, heldigvis på badet. note to self: Ikke drikk ALT du kommer over, og hvis det smaker vondt MÅ jeg ikke drikke opp. Jeg HATER å spy! Heldigvis er det lite av det nå lenger. Drikker nesten bare øl. Det er lange tider siden jeg sluttet med sterke saker. Pleier og gå bra hvis jeg bare drikker øl, noen typer Øl blir jeg dog veldig dårlig av. Feks. Hansa premium og Ringnes pils. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Trenger jo ikke tenke sex heller da. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg kunne sikkert skrevet noe som endte med voldtagelse og det som værre er, hvis det ikke var for at det er en skoleoppgave, som læreren min skal lese Lærer min beskrev min norsktentamen på denne måten "Dette er litt(Du ser at hun har brukt litt tid på å finne neste ord) fantasifullt i forhold andre oppgaver du har levert". På senere elevsamtaler fikk jeg beskjed om at jeg hadde god fantasi, det hadde bare vært fint om jeg brukte den på en annen måte... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Trenger jo ikke tenke sex heller da. Brodern foreslo mord, og da tenkte jeg ganske raskt voldtekt, men jeg kan jo droppe det seksuelle Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vi skal la oss "inspirere" av dette bildet, har dere noen fine idéer? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?bildeId=328654 At en av de slår opp. Funker fett å skrive ihvertfall to sider på dette. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det er vekdig skittent her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Du er veldig skitten, kanin. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ey Datasmurf, var du på madam brix eller? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vi skal la oss "inspirere" av dette bildet, har dere noen fine idéer? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?bildeId=328654 At en av de slår opp. Funker fett å skrive ihvertfall to sider på dette. Tror kanskje det var det beste forslaget her inne :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Rart at det beste forslaget kom fra en jente Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vi skal la oss "inspirere" av dette bildet, har dere noen fine idéer? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?bildeId=328654 Kul oppgave ass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vi skal la oss "inspirere" av dette bildet, har dere noen fine idéer? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?bildeId=328654 De har truffet hverandre over internett og blitt stormende forelsket i hverandre som person over det siste halve året. Nå møtes de endelig i person og han er egentlig ganske hypp på å få hu i senga også. Det er bare et problem. Hun har ikke fortalt at hun er en transperson som ikke har gjennomgått den siste operasjonen enda. Så grunnen til at hun slitter slik med beina er at hun prøver å skjule boneren sin, mens hun jobber med å få opp motet til å fortelle sjelevennen sin sannheten. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ey Datasmurf, var du på madam brix eller? Nope, var ute på byen i Trondhjem denne helgen. Og sannsynligvis neste helg og helgen etter. Forbannet være venner som kommer til Trondhjem fra andre steder i landet, samt innflytningsfester og bursdager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg