Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gahhh.... hvem er det som ringer på kl. 9 en sødag morra? :mad:

Får se om jeg klarer å sovne igjen. Orket ikke å stå opp, hive på meg noe klær og løpe ned trappa bare for å finne ut at det står en dust som har lyst til å fortelle meg en fortreffelig historie fra boken (eller noe i den duren) :roll:

Lenke til kommentar

Konge, om 40 min skal jeg kjøres til ishallen. Pappa er ikke hjemme lenger, han skulle i ishallen for å fikse no datagreier, men problemet er at dataen hans + utstyret jeg vet han trenger til det er her. Og det er uaktuelt for han å gå ned dit, og bilen(e) står i garasjen. Ikke svarer han på telefon heller..

FUUU

Lenke til kommentar

Great, hodepine fra helvete og jeg våknet opp på badet

Word, kastet opp som en gud i natt. Å møte exen pleier å øke promillen min betraktelig iløpet av kvelden. Lol

Spøy som en tosk jeg også, heldigvis på badet. note to self: Ikke drikk ALT du kommer over, og hvis det smaker vondt MÅ jeg ikke drikke opp.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Må innrømme at jeg savner ho litt. Hvorfor det ble slutt vet jeg ikke helt, det bare ble sånn. Hjertet sier ja mens hodet sier nei.

Synes det er godt å være singel, men savner av og til en å krype inntil om natta.

Hvis en del av deg er i tvil, er ikke det det beste utgangspunktet. Å være i et forhold fordi man savner fysisk nærvær funker heller ikke.

Jeg spår dere en dyster framtid/slutt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...