Munty Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fantastisk film, fordi man er helt mind-blown til slutt. Exactly. Den må altså sees. Det blir nok søndagsfilmen min! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hatt en lang samtale med eksen min. Vurderer sterkt om jeg skal gjøre et nytt forsøk med ho. What to do? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er det noe som har blitt forandret da? Og så spørs det jo vel en del på hvorfor det ble slutt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hatt en lang samtale med eksen min. Vurderer sterkt om jeg skal gjøre et nytt forsøk med ho. What to do? Dont do it! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Må innrømme at jeg savner ho litt. Hvorfor det ble slutt vet jeg ikke helt, det bare ble sånn. Hjertet sier ja mens hodet sier nei. Synes det er godt å være singel, men savner av og til en å krype inntil om natta. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hatt en lang samtale med eksen min. Vurderer sterkt om jeg skal gjøre et nytt forsøk med ho. What to do? se futurama episode 3 sesong 3 så tenker du over det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Må innrømme at jeg savner ho litt. Hvorfor det ble slutt vet jeg ikke helt, det bare ble sånn. Hjertet sier ja mens hodet sier nei. Synes det er godt å være singel, men savner av og til en å krype inntil om natta. Savner du henne som person eller nærværet? Du husker jo de gode stundene nå som du savner å ha noen, men hva med de dårlige stundene? Overveier de gode stundene de dårlige? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Må innrømme at jeg savner ho litt. Hvorfor det ble slutt vet jeg ikke helt, det bare ble sånn. Hjertet sier ja mens hodet sier nei. Synes det er godt å være singel, men savner av og til en å krype inntil om natta. er aldri en god ide å prøve med en eks igjen. Er jo en grunn til at det ble slutt første gangen. Men lykketil uansett hva du gjør Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fyttirakkern. Spiste pizza med alt for mye løk i stad. Knalldårlig i magen. Høylytte smell høres herfra kontinuerlig - lukten svir faktisk i nesa. Send hjelp! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vi hadde egentlig ikke så mange dårlige stunder. Eneste negativet jeg kommer på er at ho aldri giddet å gjøre en innsats hjemme. Jeg jobbet 8 timer hver dag å måtte lage mat, vaske klær, vaske kopper og huset mens ho var hjemmeværende. Vet at en eks er en eks å at det er en grunn til det. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 se futurama episode 3 sesong 3 så tenker du over det. do eeet ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vi hadde egentlig ikke så mange dårlige stunder. Eneste negativet jeg kommer på er at ho aldri giddet å gjøre en innsats hjemme.Jeg jobbet 8 timer hver dag å måtte lage mat, vaske klær, vaske kopper og huset mens ho var hjemmeværende. Vet at en eks er en eks å at det er en grunn til det. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Hvis det er det eneste du har å utsette så...tja.. Hvordan føler hun om hele greia? Er hun på samme tankegang? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ja ho tenker det samme. Ho sier at ho har tenkt mye på meg i det siste å at ho savner meg. Er et problem da, vi bor 200 mil fra hverandre. Skal en tur nordover før jul så får man se da hva man gjør. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Oooooh... Langdistanse-forhold >.< Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Langdistanse forhold fungerer ikke. Visst vi finner tlbake igjen må ho nok flytte sørover. Jeg flytter hvertfall ikke nordover. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fu, glemte at vi skulle i familiemiddag klokka 15 - og jeg har ikke lagt meg enda. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fu, glemte at vi skulle i familiemiddag klokka 15 - og jeg har ikke lagt meg enda. Du får ta deg en powernap og sette på et par vekkerklokker. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Driver og legger meg nå, powernap here i come. Trenger ikke vekkeklokker, bor enda hjemme og har en far som minner meg på det støtt og stadig Flytte ut om to uker = 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 God morgen forumnerder og troll. Ingen som er våken enda ? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 \o_ Morgen, forumfolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg