Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen store som små. Planene deres for i dag?

Jeg skal dusje, prøve å fikse bilen min, må shoppe det jeg trenger til å fikse først, så må jeg å kjøpe meg fjellsko eller et eller annet, jeg skal på fjelltur på mandag. Lage noe snadder å se film til slutt :)

Hei vennen. Skal ut til byen på lunsh nå og så handle øl og middag. Så ser det ut til å bli en ensom kveld, men skal ta noen øl da. :D

Så du foresten at jeg skrev om deg i tråden om hvor mye du vet om brukeren over deg?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hei vennen. Skal ut til byen på lunsh nå og så handle øl og middag. Så ser det ut til å bli en ensom kveld, men skal ta noen øl da. :D

Så du foresten at jeg skrev om deg i tråden om hvor mye du vet om brukeren over deg?

Du med den der øl drikkinga di, skjønner ikke at du orker..Blir du ikke sliten? Men..kansje jeg skal ta en pils eller 2 i kveld jeg og. Eller cider, det har jeg igjenn etter forige lille sammenkomst her :D (jeg kjøper så og si aldri cider)

Jeg så det ja, husker litt av hvert du :p

Lenke til kommentar

Da har man vært ute og gått tur i skog og mark. Fant en fin natursti noen kilometer herfra, og den var ypperlig for oss. Godt å være ute i naturen nå og da. Føler meg ganske avslappa nå, og det tror jeg hundene våre er også. :) Får se å sprette en flaske cola nå, så man får litt fart i nevrotransmitterne.

Lenke til kommentar

Du med den der øl drikkinga di, skjønner ikke at du orker..Blir du ikke sliten? Men..kansje jeg skal ta en pils eller 2 i kveld jeg og. Eller cider, det har jeg igjenn etter forige lille sammenkomst her :D (jeg kjøper så og si aldri cider)

Jeg så det ja, husker litt av hvert du :p

Har redusert det. Reduserer nok mer og, men slikt må tas gradvis. Cider har jeg ikke drukket på flere år nå. var en periode der jeg drakk veldig mye rusbrus, men det begynner å bli en stund siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...