Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva blandet du med da?

jeg drakk det reint O.o

Og jeg drakk jo ikke masse! jeg tåler veldig lite så ja.

men var mer bare for å ha smakt det også. Å det holdt fint med en stor munnfull også var jeg i god humør:P

Endret av Flabba
Lenke til kommentar

Sannsynligvis.

Husker spesielt godt én av de første gangene jeg drakk god HB med 90% alkoholinnhold eller mer.

Det var juni, jeg var nettopp ferdig med 10. klasse og vi hadde fest nede ved elven.

En av mine veldig gode venner hadde med seg en femdunk (fem-liters dunk, veldig ofte fylt med hjemmebrent) som han gladelig delte med meg og noen andre og jeg hadde ikke vært der en halvtime engang, før jeg lå i ei grøft og spøy sammen med en gjeng andre. :p

Etter å ha spydd faenskapet ut av meg, fikk jeg en ordentlig dram, 70/30 HB/Dark Dog, og vips var det i gang.

Interessant kveld. Jeg fikk mange nye venner, og en av kompisene til Danielzu og meg, ble utsatt for blind vold og mista nesten synet.

Ooh, og jeg ble jaget av en elg da jeg stakk fra idiotene som hadde angrepet kompisen vår.

Lenke til kommentar

Interessant kveld. Jeg fikk mange nye venner, og en av kompisene til Danielzu og meg, ble utsatt for blind vold og mista nesten synet.

Ooh, og jeg ble jaget av en elg da jeg stakk fra idiotene som hadde angrepet kompisen vår.

Min første og eneste gang ente med at jeg og Jonas fikk utrolig dårlig humor og jeg bar han på ryggen for å hente mer øl i hans telt:P

En av de morsomste nettene jeg kan huske:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...