dysfunctional Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Drøye alkoholprosenter dere drikker, da? Jeg drakk 40% Ouzo i Hellas, og jeg gikk på en helsikes smell. Aldri igjen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 jeg drakk noe koselig hjemmebrennt jeg fikk av en fyr på Hovefestivalen i sommer. Ble passe fin i formen gitt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Oppvokst på bygda, vett. Samt at begge foreldra mine og halve farsida er leger. Med andre ord har jeg vokst opp med hb og spiritus fortis. Blitt itvunget alt for mye karsk, og drukket mine liter med hjemmelaget kirsebærlikør (alkoholprosent: 96%). ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 jeg for min del har sluttet med hb for lenge siden. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 jeg hadde aldri drukket det før. Men likte det overaskende mye. Synes det var ganske godt O.o Mens stkars bestevenninda mi trodde hun skulle dø da hun drakk det:P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Huffda. Kan jo umulig være godt! Vil ikke tenke på hvor fjern man blir hvis man heller nedpå med de greiene der... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 nei jeg synes det var rart selv også. Jeg synes smaken av sprit er drit ekkel, men hjemmebrendt var også godt. I alle fall den han fyren hadde. Men mulig jeg alt var ganske full og derfor ikke kjennte at det smakte død:P Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hva blandet du med da? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Hva blandet du med da? jeg drakk det reint O.o Og jeg drakk jo ikke masse! jeg tåler veldig lite så ja. men var mer bare for å ha smakt det også. Å det holdt fint med en stor munnfull også var jeg i god humør:P Endret 11. september 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Da var det nok utblandet eller ikke så sterkt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Da var det nok utblandet eller ikke så sterkt. jeg er usikker. For venninda mi som også drakk av den trodde hun skulle dø etterpå. fikk ikke puste ordentlig å slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 HB er nok ikke for pyser og sarte sjeler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sannsynligvis. Husker spesielt godt én av de første gangene jeg drakk god HB med 90% alkoholinnhold eller mer. Det var juni, jeg var nettopp ferdig med 10. klasse og vi hadde fest nede ved elven. En av mine veldig gode venner hadde med seg en femdunk (fem-liters dunk, veldig ofte fylt med hjemmebrent) som han gladelig delte med meg og noen andre og jeg hadde ikke vært der en halvtime engang, før jeg lå i ei grøft og spøy sammen med en gjeng andre. Etter å ha spydd faenskapet ut av meg, fikk jeg en ordentlig dram, 70/30 HB/Dark Dog, og vips var det i gang. Interessant kveld. Jeg fikk mange nye venner, og en av kompisene til Danielzu og meg, ble utsatt for blind vold og mista nesten synet. Ooh, og jeg ble jaget av en elg da jeg stakk fra idiotene som hadde angrepet kompisen vår. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 HB er nok ikke for pyser og sarte sjeler. bra jeg ikke er en av disse jeg er hardcore hahah not Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Interessant kveld. Jeg fikk mange nye venner, og en av kompisene til Danielzu og meg, ble utsatt for blind vold og mista nesten synet. Ooh, og jeg ble jaget av en elg da jeg stakk fra idiotene som hadde angrepet kompisen vår. Min første og eneste gang ente med at jeg og Jonas fikk utrolig dårlig humor og jeg bar han på ryggen for å hente mer øl i hans telt:P En av de morsomste nettene jeg kan huske:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ha-ha-ha! Men da la jeg meg. Skal komme meg opp til 10, dusje, ete, pakke, dra til sentrum, hente en nøkkel, sette meg på toget, dra til Trondhjem, kjøpe øl og blandevann og så finne veien til Nardo. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 hat på personen som fant opp lørdagsmorgenen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 hat på personen som fant opp lørdagsmorgenen Hvorfor det ? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 becouse i need my beauty sleep Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Gute Morgen meine Freunde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg