Nie Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Gawd. Jeg skal snart se tarden live med blondt hår. Uten krøller. Det blir traumatisk. xD Jeg elsket de krøllene. Jeg savner 9. klasse for å være nøyaktig. Ikkenoe stress med at karakterene betydde noe, bare slappe av på skolen. Pluss at ungdomskolen var perfekt da. Både klassen over og klassen under var sammensveisa med vår klasse. x) Endret 15. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Pust Nie, pust. Blir det for ille, tenk at du sikkert blir koserapa i en container 12. juni ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg har blond hanekam. og meg og hawken min feirer ettårsdag om nøyaktig en måned. Endret 15. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 men jeg vil ha penger men ny router som skal kobles til be back laterz ^^ Klarte ikke la være, så pelte ifra hverandre linuxruteren min i går. wrt54g(l) består jo nesten bare av luft, jo Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 D-link ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Skal søke jobb i dyrebutikk Hva skriver man i en søknad? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 D-link ^^ *ristepåhuet* Skal søke jobb i dyrebutikk Hva skriver man i en søknad? skriv du er vegetarianer Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Skal søke jobb i dyrebutikk Hva skriver man i en søknad? HEI har du jobb? hilsen Mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Skriv litt om deg selv, hvorfor du vil jobbe der og litt om hvilke arbeidsoppgaver du kunne tenke deg. EDIT: Blond hawk! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 15. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 HEI har du jobb? hilsen Mushi Veit jo allerede at de har jobb der Takk eplefe, skal skrive om det. Det står ikke noe om cv, må jeg sende med det fordet? De ville ha attest, det har jeg. Mer jeg må skrive? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 HEI har du jobb? hilsen Mushi Veit jo allerede at de har jobb der HEI har du jobb? hilsen Mushi Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Skriv litt om deg selv, hvorfor du vil jobbe der og litt om hvilke arbeidsoppgaver du kunne tenke deg. EDIT: Blond hawk! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor[im]http://i79.photobucket.com/albums/j148/eplefe/Blondhawk2.jpg[/img] *sjokk* Endret 15. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Takk eplefe, skal skrive om det. Det står ikke noe om cv, må jeg sende med det fordet? De ville ha attest, det har jeg. Mer jeg må skrive?Hvis de ikke vil ha CV så holder det nok å skrive litt om RELEVANT arbeidserfaring. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Takk eplefe, skal skrive om det. Det står ikke noe om cv, må jeg sende med det fordet? De ville ha attest, det har jeg. Mer jeg må skrive? skriv hvor søt og koselig du er Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Hei kan jeg få jobb? Hilsen mushi ps. Hest er best! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Hei kan jeg få jobb? Hilsen mushi ps. Hest er best! Vi ringer deg Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 *sjokk* hamburger! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg tror jeg pakker ned pc-en nå og begynner å rote meg mot busstoppet. Snakkes når meg og Nie har kommet oss ut til Fedje og får pakket ut pc-ene våre. *veive til* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Hei kan jeg få jobb? Hilsen mushi ps. Hest er best! Vi ringer deg Haha, ja Don't Call Us, We'll Call You --- eple: Hva med at du ofte er på kattehuset? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 eple: Hva med at du ofte er på kattehuset?Hva med det? Er mushi som skal ha jobb, ikke jeg. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg