Mr. A Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er best til å blande med vodka, eple- eller appelsin-juice? Appelsin, det er den "drinken" jeg drikker mest av fordi det smaker alt for godt Heter vel screwdriver. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er best til å blande med vodka, eple- eller appelsin-juice? Appelsin, det er den "drinken" jeg drikker mest av fordi det smaker alt for godt Heter vel screwdriver. samme faen hva det heter vel, appelsinjuice og vodka/HB/whatever. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er best til å blande med vodka, eple- eller appelsin-juice? Appelsin, det er den "drinken" jeg drikker mest av fordi det smaker alt for godt Heter vel screwdriver. samme faen hva det heter vel, appelsinjuice og vodka/HB/whatever. Trodde du viste sånt. Hva har folk imot Lost ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er best til å blande med vodka, eple- eller appelsin-juice? Appelsin, det er den "drinken" jeg drikker mest av fordi det smaker alt for godt Heter vel screwdriver. samme faen hva det heter vel, appelsinjuice og vodka/HB/whatever. Trodde du viste sånt. Driter egentlig i hva ting heter så lenge det smaker godt og jeg blir full av det 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lost er for homser som liker å dra i hverandres baller mens de leker at de skal dø. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Petter har den rette ånd. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er best til å blande med vodka, eple- eller appelsin-juice? Du drikker øl, som andre menn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Steike, har faktisk ikke drukket siden 3 uker før sommerferien sluttet. Begynner å bli en stund nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Petter har den rette ånd. Klart jeg har Aleks: Kom hit i helga har et par kasser øl og masser av andre gode ting Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Petter har den rette ånd. Klart jeg har Aleks: Kom hit i helga har et par kasser øl og masser av andre gode ting Og jeg har lekser til mandag, men om jeg blir ferdig idag kan jeg kanskje komme i morgen? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Petter har den rette ånd. Klart jeg har Aleks: Kom hit i helga har et par kasser øl og masser av andre gode ting Og jeg har lekser til mandag, men om jeg blir ferdig idag kan jeg kanskje komme i morgen? Er på Evje. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 noen som veit om det går å være med i flere Telenor frifamile-"grupper" samtidig? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Driter egentlig i hva ting heter så lenge det smaker godt og jeg blir full av det Enig Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvorfor har noen signaturer, + nettsider blitt til bare firkanter for meg? :O Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvorfor har noen signaturer, + nettsider blitt til bare firkanter for meg? :O Du mangler sikkert tegnpakken eller noe på dataen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvorfor har noen signaturer, + nettsider blitt til bare firkanter for meg? :O Du har nesten brukt opp din internettkvote, nettleseren rasjonerer for deg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvorfor har noen signaturer, + nettsider blitt til bare firkanter for meg? :O Du mangler sikkert tegnpakken eller noe på dataen din. Hva er sjansen for det? Har brukt pcen nå i 4-5 mnd på de samme nettsidene. INGENTING er forandret Hvorfor har noen signaturer, + nettsider blitt til bare firkanter for meg? :O Du har nesten brukt opp din internettkvote, nettleseren rasjonerer for deg Oh shit Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvorfor har noen signaturer, + nettsider blitt til bare firkanter for meg? :O Du mangler sikkert tegnpakken eller noe på dataen din. Hva er sjansen for det? Har brukt pcen nå i 4-5 mnd på de samme nettsidene. INGENTING er forandret Hvorfor har noen signaturer, + nettsider blitt til bare firkanter for meg? :O Du har nesten brukt opp din internettkvote, nettleseren rasjonerer for deg Oh shit Hmm det var rart, prøv og installer nettleseren på nytt Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 jada da sitter jeg på bussen til oslo, prøve å slå ihjel litt tid på bussen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg