Sameboe Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 det og ha det som fisken i vannet, er det positivt? det er jo hai der jo... Jeg skal heller bare forsvinne igjen jeg, ingen som svarer uansett *snufs* Espen jo Long time! Liker å se gamle sirkushester her inne som får ferten for sagmugg igjen ^^, Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Faen i dag erre drekking:D gleder meg kan man si! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er best til å blande med vodka, eple- eller appelsin-juice? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Idag erre ingenting. Jeg skal jobbe til 19 og dra hjem og dø i sofaen av slitenhet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er best til å blande med vodka, eple- eller appelsin-juice? Appelsinjuice synes jeg var godt hvertfall. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Espen jo Long time! Liker å se gamle sirkushester her inne som får ferten for sagmugg igjen ^^, Tenkte jeg skulle prøve og komme litt tilbake, men er fryktelig mange nye folk jeg ikke kjenner til her... skummet! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har kommet endel i det siste, men nå er vel jeg også ny for din del Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Tenkte jeg skulle prøve og komme litt tilbake, men er fryktelig mange nye folk jeg ikke kjenner til her... skummet! De fleste av dem er små barn, ingenting å være redd for. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er best til å blande med vodka, eple- eller appelsin-juice? appelsinjuice uten tvil. eplejuice og vodka smaker ikke godt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har kommet endel i det siste, men nå er vel jeg også ny for din del kan ikke si at det ringer noen bjeller når jeg ser deg nei, men nå har ikke jeg spesielt god hukommelse heller da... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Tenkte jeg skulle prøve og komme litt tilbake, men er fryktelig mange nye folk jeg ikke kjenner til her... skummet! HEI på deg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Han er jo gift med Darkness, var det ikke så? Du forsvant når dere ble gravide ellernoe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har kommet endel i det siste, men nå er vel jeg også ny for din del kan ikke si at det ringer noen bjeller når jeg ser deg nei, men nå har ikke jeg spesielt god hukommelse heller da... Mener jeg så deg endel for noen år tilbake da jeg var mindre aktiv, men tror ikke vi har pratet sammen nei. Om du blir mer aktiv så kommer det sikkert seg vettu. Også har jeg byttet nick og avatar også da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Han er jo gift med Nie. Du forsvant når dere ble gravide ellernoe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Åja..blander ihop alle disse forumdamene. Ida'er og oda'er og whatever overalt jo. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Mener jeg så deg endel for noen år tilbake da jeg var mindre aktiv, men tror ikke vi har pratet sammen nei. Om du blir mer aktiv så kommer det sikkert seg vettu. Også har jeg byttet nick og avatar også da jammen daså, det forklarer jo endel og jeg skal prøve på det, nå kommer damen og legger inn internett hos meg og Nie på mandag også Han er jo forlovet med Nie. Du forsvant når dere ble gravide ellernoe. ' Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 nei da skal jeg ut og spise, snakkes folkens og lignende Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Espen! Yay. Savnet deg her Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er best til å blande med vodka, eple- eller appelsin-juice? Appelsin, det er den "drinken" jeg drikker mest av fordi det smaker alt for godt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det heter ikke can i haz Oh yes it duz, spanky. b-real har allerede sagt han skal spanke henne med en stålvaier, men det har vist ikke hatt effekt så du får ta skikkelig i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg