Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flabba: Det og avvise noen er enkelt for noen og beinhardt for andre....tilhører selv gruppe nr-2

Det beste er og være ærlig..men på en snill måte.

Når en gutt tar det steget og sier det der så bør man vite at man gjør seg veldig sårbar siden det kan bli et nei.

DESVERRE så finnes det gutter\menn som tror at nei er et skjult ja og ja er ja, den gamle leksa om at noen takler ikke et nei.

Så mitt råd er og si hva du føler tilbake..det er på sms :tease:

Og for og beskytte deg selv litt siden hvis man er i gruppe 2 så koster slike ting psykisk så ikke ta det høytidlig.

På en sniller måte enn "nei. fy fa.. deg vil jeg ikke ta i med tang engang" så kan du si at du ikke er ute etter et forhold nå:)

At han er skummel må du prøve ikke la påvirke det du mener og vil si, slike gutter kommer du til og treffe igjen.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Må en sniller måte enn "nei. fy fa.. deg vil jeg ikke ta i med tang engang" så kan du si at du ikke er ute etter et forhold nå:)

takk^-^

Jeg aviste han på en hyggelig måte nå, men...

får små dårlig samvittighet når jeg vet jeg små juger og legger på noe veldig for at han skal skjønne.

Lenke til kommentar

Flabba: DITT liv..ta vare på det du:)

Det var han som hoppet ut i skuddlinja, så lenge du klarte og si det du mener var rett for deg så skal du være stolt:)

Jeg sa hvordan ting var.. bare smørte litt tykkt på.

Men hintet blit liksom ikke tatt O.o

"jammen du er ikke klar? da venter jeg. Jeg har venter i 5år nå. Kan vente 5 til" O.o

så nå måtte jeg være morsk.

ikke kult, men må gjøres.

OG den dårlige samvittigheten min gikk fort bort når han begynte å snakke om hvor dårlige venner jeg har og hvor drittsekk han synes tp kompiser er (dissse koselige to karene jeg var ute med for noen uker siden:D )

Endret av Flabba
Lenke til kommentar

Det er bare forsvar det, hvis noe sårer oss så vil vi helst prøve og gi et stikk tilbake.Hvis det ikke går så kommer de sikkelig dårlige forsøkene:P

Syns du var flink :thumbup:

Virker som han tror man plukker damer som frukt, "aaahm hu der er perfekt..hu er min" " skal vente så lenge at hun tar meg til slutt, eller så får man gjøre det på huleboer-style"

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Det er bare forsvar det, hvis noe sårer oss så vil vi helst prøve og gi et stikk tilbake.Hvis det ikke går så kommer de sikkelig dårlige forsøkene:P

Syns du var flink :thumbup:

hihi takk!

joa, men han begynner ikke å snakke dritt om en nærkompis av meg uten at jeg blir sinna og kjefter!

Jeg blir irritert når folk skal dra inn helt andre ting.

SPesiellt når vi faktisk var midt i en fin samtale om ting også skal han dra inn at "kompisene dine var helt jævlig drittsekker når jeg møtte dere når dere var ute. aldri møtt størr søppel av no gutter" DA sprekker det for meg!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk er så dedikerte når det kommer til damer?

Alt man trenger for å få damene til å dåne som fluer er den legendariske sjekkereplikken med copyright NiXx!

"Hei, jeg heter *biiip*, har du møtt kompisen min kloroform-på-tue?"

HAHAHA ja det stemmer egentlig veldig bra.

Lenke til kommentar

Monkey island 2 SE satt på nedlasting :)

Håper man ikke runder det for lett så man har noe å gjøre i helga.

Edit: Glemte selfølgelig å sjekke minimumskravene til spillet :wallbash:

Tror kanskje netbooken min sliter litt med det spillet :glare:

Tror Vet du får mye spilletid med det spillet. Om du sliter med grafikk kan du bare skifte til "oldz verzion"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...