Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er i så fall hjernedøde horer. :p Da sier jeg takk for meg.

De trenger kjærlighet de og:P

neida, de er oppegående jenter jeg er glad i alle sammen faktisk:P

Så deg om det lizzom my brotha from teh shitworld of painz and sufferingz.

----------------------------------------------

Er overstadig glad om dagen jeg! Merkelig hvordan litt kvinnelig oppmerksomhet og fitte kan gjøre med en:P

og i morgen skal jeg være overstadig beruset og lørdag zeh blowjobs in the car. så får slappe av litt på søndag før det bærer av sted til narvik for å hente en lastebil på tirsdag^^ life is so fucking good!

Lenke til kommentar
life is so fucking good!

Her om dagen var du jo deprimert og klagde på at livet sugde og var jævlig. Jeg tror egentlig du fortsatt er i en veldig lang fjortisfase, siden du også har et ekstremt behov for å skryte av dine seksuelle erfaringer i offentlighet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
life is so fucking good!

Her om dagen var du jo deprimert og klagde på at livet sugde og var jævlig. Jeg tror egentlig du fortsatt er i en veldig lang fjortisfase, siden du også har et ekstremt behov for å skryte av dine seksuelle erfaringer i offentlighet.

støtter deg, men i mange tilfeller så kan det være godt og fortelle andre ting, dog syns det begynner og bli mer skryting enn noe annet nå!

Lenke til kommentar

clvn vet hva han snakker om gitt^^

mulig jeg tar litt av, men på en annen side så har jeg det bare jævlig bra nå:)

Får heller roe ned litt, siden det tydligvis ikke er så populært;)

ingen liker en skrytepave!

Endret av yavel
Lenke til kommentar

clvn vet hva han snakker om gitt^^

mulig jeg tar litt av, men på en annen side så har jeg det bare jævlig bra nå:)

Får heller roe ned litt, siden det tydligvis ikke er så populært;)

ingen liker en skryte pave!

om det er skryt eller ikke er vel opp til hver enkelt å avgjøre? :p

pokey: ja livet var noe dritt helt til for ikke så veldig lenge siden, da jeg fikk vite noe om eksen sin situasjon som forandra alt.

Lenke til kommentar

Vil bare si tusen takk L4r5 for at du er den du er, tror jeg går så langt som og sier at det laget som gjør ting skummelt forsvant for nå.

Men jeg ble skremt...veldig skremt av hvor mye det er, når jeg er ferdig med en ting så kommer det noe nytt opp...og det stopper faen meg ikke.

uansett kompis, tusen takk

Nstin: Det at du får deg noe er kult nok det og her inne kan man ta opp det man vil ( innenfor visse grenser )

Problemet er bare at sex er digg osv. men når man har fått noen år med den pakka så innser man at sexen er en del av noe større.

Bare ta det litt rolig her inne når du ser folk blir lei, ikke noe poeng og dra det lengre da.

Når det er sagt, bruk gummi og alltid ha med et kyllingbryst, en kyllingvinge og en pai.

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...