Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er så awesome med ONS der det klaffer totalt! Hadde bedre sex på et ONS enn jeg hadde med eksen som jeg var ilag med i 2år.

Det har ikke jeg. Jeg har hatt gode ONS, men helt ærlig... Jeg og dama klaffer så totalt i senga at det er utrolig. Skulle nesten trodd hun var laget etter mine spesifikasjoner.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lars: ja, fy faen gjett a! Faen meg medisin for psyken hu der!

Nå må du faktisk komme med detaljer. Det hørtes lovende ut!

allright:P først, jeg har en caravelle med seng:p så det var der det foregikk;)

Plukka henne opp, kjørte og stoppa langs en vei. la oss baki senga rota litt, fordi jeg sa jeg ville ta det rolig første gangen med henne:P etter noen minutter reiv henne av meg boksern og sugde meg som en gal, faen meg helt utrolig. Deepthroating, pungsuging og slikking hele pakka! Fikk henne over i 69. faen meg så jævli tasty hu er. Fikk henne til å komme med å bruke en finger på klitten, tok så over rett etter med tunga for å gi henne to raske til tenkte jeg. Hu kom som en tornardo! Etter det så ble suginga så heftig at jeg måtte pule a, ellers hadde jeg ikke klart å holdt igjen:P

Hu var så jævli trang også! fylte henne helt opp og helt i bunn. litt doggy først, liker å dominere klaska å på rompa og dra henne i håret. hu kom et par ganger, så la jeg henne over i misjonær med beina på skuldra mine, peisa på og tømte meg i a. Det var helt rått:D

høres mer ut som en historie fra vi men :p

Lenke til kommentar

Forventer ikke at alle skal tro på det, det er jo trossalt internett. men det er sant, får tro hva dere vil. jeg er hvertfall ekstremt tilfredstilt:D:P

Mye folk ikke tror fordi det er så ekstremt. Men ekstreme ting skjer faktisk. Jeg kunne skrevet mye som folk ikke hadde trodd. Jeg HAR skrevet mye som mange sikkert ikke har trodd. Noe av det har vært overdrevet, noe har vært underdrevet og enkelte småting har vært direkte jug. Sånn kan jeg skrive alt. Ingen vet hva av det som er sant, likevel.
Lenke til kommentar

Forventer ikke at alle skal tro på det, det er jo trossalt internett. men det er sant, får tro hva dere vil. jeg er hvertfall ekstremt tilfredstilt:D:P

Mye folk ikke tror fordi det er så ekstremt. Men ekstreme ting skjer faktisk. Jeg kunne skrevet mye som folk ikke hadde trodd. Jeg HAR skrevet mye som mange sikkert ikke har trodd. Noe av det har vært overdrevet, noe har vært underdrevet og enkelte småting har vært direkte jug. Sånn kan jeg skrive alt. Ingen vet hva av det som er sant, likevel.

kloke ord. Bare fordi jeg har en ekstrem periode med damer nå, betyr ikke det at ikke er sant:P

Lørdag er det ny dame i bilen igjen:P burde filma alt jeg. føler meg nesten som bangbus:P

Sebbe: det tar seg opp! Jeg har ingen egentlig anelse om hvorfor jeg drar damer, men det bare skjer.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

kloke ord. Bare fordi jeg har en ekstrem periode med damer nå, betyr ikke det at ikke er sant:P

Lørdag er det ny dame i bilen igjen:P burde filma alt jeg. føler meg nesten som bangbus:P

Sebbe: det tar seg opp! Jeg har ingen egentlig anelse om hvorfor jeg drar damer, men det bare skjer.

støtter forslaget om camera i bilen :p

Lenke til kommentar

er vel kanskje lite populært når noen av de har type men:P men på en annen side så gjør dem jo det frivillig:P kanskje det er spennende å gjøre forbudne ting bak i en caravelle med sotaruter, horelys og seng?:p

Husk å la dem få vite at det er der. Hvis du gjør det og de fortsatt er med så får du stor kodus fra meg. Jeg kommer til å gi deg femti plusser på poster du vil ha plusset.

jeg trur faktisk jeg kunne fått noen av dem til å godtatt det:P bare si det er til senere privat bruk når dem ikke er tilgjengelige:P

hehe, en utfordring!

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å gi deg femti plusser på poster du vil ha plusset.

Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet!!!11oneone

AHMAGAD! Maktmisbruk!11!! Er det fordi jeg er neger du hater meg eller fordi jeg er medlem av ku klux klan tross at jeg er homofil?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...