pippippip Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lars, har du 2 tomler? To tomler, et rasshøl og like stygg uansett vinkel. Da er det bra jeg bare har spist samme papir som deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har lyst på verdens beste.. Hvorfor har du lyst på meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 For å bryte stillheten litt: http://www.youtube.com/watch?v=geYIFnsmKS0 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Akkurat nå så er så fornøyd! Hatt forbuden sex, vill og rå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Akkurat nå så er så fornøyd! Hatt forbuden sex, vill og rå! Hjalp det deg over eksen? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Akkurat nå så er så fornøyd! Hatt forbuden sex, vill og rå! Lenge siden jeg har lest et innlegg fra deg som ikke inneholder noe av dette: sutring over xen, at du har pult en ny dame, at du skal pule en ny dame, om sex med andre hjelper for å komme over et forhold eller ikke etc etc etc.. Gawd 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 diskusjon.no stede der sorgen, skrønene og alt annet om sex og personlig ting som du eller ikke ville delt kommer frem!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Yes,og vil du at det skal være privat så dukker det opp allikevel Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg liker ikke Betaen. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Akkurat nå så er så fornøyd! Hatt forbuden sex, vill og rå! Lenge siden jeg har lest et innlegg fra deg som ikke inneholder noe av dette: sutring over xen, at du har pult en ny dame, at du skal pule en ny dame, om sex med andre hjelper for å komme over et forhold eller ikke etc etc etc.. Gawd hehe, når man ikke kan fortelle venner om det så må man jo si det et sted:P dessuten så har alle innspillene vært til ganske mye hjelp:) Lars: ja, fy faen gjett a! Faen meg medisin for psyken hu der! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hvordan få tilbake det gamle skinnet? Nvm, fant det ut. Endret 9. september 2010 av Romis Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvordan få tilbake det gamle skinnet? haha, har du omskjært deg får du det ikke tilbake:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lars: ja, fy faen gjett a! Faen meg medisin for psyken hu der! Nå må du faktisk komme med detaljer. Det hørtes lovende ut! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvordan få tilbake det gamle skinnet? haha, har du omskjært deg får du det ikke tilbake:P Jew? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lars: ja, fy faen gjett a! Faen meg medisin for psyken hu der! Nå må du faktisk komme med detaljer. Det hørtes lovende ut! allright:P først, jeg har en caravelle med seng:p så det var der det foregikk;) Plukka henne opp, kjørte og stoppa langs en vei. la oss baki senga rota litt, fordi jeg sa jeg ville ta det rolig første gangen med henne:P etter noen minutter reiv henne av meg boksern og sugde meg som en gal, faen meg helt utrolig. Deepthroating, pungsuging og slikking hele pakka! Fikk henne over i 69. faen meg så jævli tasty hu er. Fikk henne til å komme med å bruke en finger på klitten, tok så over rett etter med tunga for å gi henne to raske til tenkte jeg. Hu kom som en tornardo! Etter det så ble suginga så heftig at jeg måtte pule a, ellers hadde jeg ikke klart å holdt igjen:P Hu var så jævli trang også! fylte henne helt opp og helt i bunn. litt doggy først, liker å dominere klaska å på rompa og dra henne i håret. hu kom et par ganger, så la jeg henne over i misjonær med beina på skuldra mine, peisa på og tømte meg i a. Det var helt rått:D 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det høres ut som det man kaller en hyggelig aften i godt selskap. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 sånt her skjer når man har litt tid til overs http://vimeo.com/14839936 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er så awesome med ONS der det klaffer totalt! Hadde bedre sex på et ONS enn jeg hadde med eksen som jeg var ilag med i 2år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg