Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lars, vil du bli min personlige kokk, Som lager det jeg vil, når jeg vil? Skaff din egen! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lars, vil du bli min personlige kokk, Som lager det jeg vil, når jeg vil? Skaff din egen! Nei! Kan dere ikke adoptere meg? Jeg kan bistå med datahjelp, bruk av penger, og generelt med rot i huset. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lars: hvordan tjener man ti millioner på meget kort tid? Det har jeg svart på tidligere i år, men kan godt gjenta det:Kjøp 100g rev til 70-pris for 7000. Selg ut igjen i smått til 100-pris. 3000 tjent. Gjør dette et par ganger til. 9000 tjent. Sammen med den originale invisteringen på 7000 har du nå 16000. For dette kjøper du rohypnol. La oss si at du får de til 16-pris siden du kjøper så mange. Selg de smått til 35-pris. Det blir 30 000. (Alltid regn med litt svinn. Må gi ut bonuser osv.) Nå er det på tide å tjene litt bedre. Vi går inn for å kjøpe kola. Burde få hvertfall 60g. for de 30 000. For å tjene godt så spanderer du 199kr på minipris-billett vekk fra hovedstaden (Jeg bare tar utgangspunkt i at du har startet handelen der.) Kommer du deg litt ut i distriktene så fyker prisen på kola veldig fort opp. I tillegg blander du selvsagt litt ut. 60g blir 75 uten at noen merker noe som helst på kvaliteten. Du selger dette til 1200 kroner grammet. Da har du 90 000. For 90K burde du få en 3 kilo dårlig rev. Nå er det på tide at du begynner med løpegutter. 5 stykker som selger 200g per uke (starter lavt) og du selger til dem for 70pris. Det blir en fortjeneste på 40kr per gram. Du sitter igjen med 70*3000 = 210 000. Nå begynner det virkelig å balle på seg her. Det har fortsatt ikke gått mer enn et par måneder siden du startet og du stiger raskt i gradene. Du kan fortsette på dette nivået med noen få løpegutter som selger relativt greit og tjene 45K i uka. Da vil det ta 4,3 år å tjene opp 10 mill. Eller du kan skalere opp aksjonen og begynne å hente inn varene fra utlandet selv. En seilbåt får du billig (Halloo... Det er sikkert noen som skylder deg masse penger nå!). Da er det bare å ta noen seilturer nedover på kontinentet. Tar du korte turer (les: Nederland, Danmark, etc) så tjener du kanskje 500K per tur. Det er mulig å tjene så ufattelig mye mer, men det krever litt seilerfaring og god planlegging. Du kan ta turen via kanariøyene og over til karibien. På den måten så er det bare hvor mye du får plass til som begrenser hvor mye du kan tjene. Blir for noen millioner per tur. Lykke til. Høres ut som min type rekesmørbrød Jeg er egentlig glad i reker. Jeg bare tåler det ikke så det blir svært sjelden jeg spiser det. Lars, vil du bli min personlige kokk, Som lager det jeg vil, når jeg vil? Spørs på betalinga. Jeg kan bistå med datahjelp, bruk av penger, og generelt med rot i huset. I've got those covered already. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Du får beholde Anfall. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lars? Si meg hvorfor tar jeg en utdanning og studerer vanskelig matte og fysikkens lover, når jeg kan tjene penger så greit?! Faen også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fordi du liker likninger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 edit: Enda en grunn for å gå for PC, ingen Singstar, Buzz eller GuitarHero! Buzz og singstar er supert med noe godt i glasset sammens med venner og god stemning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lars? Si meg hvorfor tar jeg en utdanning og studerer vanskelig matte og fysikkens lover, når jeg kan tjene penger så greit?! Faen også! Fordi den metoden jeg nevnte ikke garanterer deg at du ikke havner 21 år i fengsel eller får klippet av en tommel fordi du selger på andres område. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fordi jeg skal bli en sterk fornuftig mann som förer Svea Rike framover! Lars? Si meg hvorfor tar jeg en utdanning og studerer vanskelig matte og fysikkens lover, når jeg kan tjene penger så greit?! Faen også! Fordi den metoden jeg nevnte ikke garanterer deg at du ikke havner 21 år i fengsel eller får klippet av en tommel fordi du selger på andres område. Det er sant, uten en tommel er jo hånda ubrukelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Drop Singstar, tror jeg må drikke ganske mye før noen får meg til å synge sånn, og da er jeg nok så full at det bare er snøvling uansett. Men buzz kan være gøy, guitarhero har jeg enda ikke fått prøvd Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Brente mandler er meget godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Brente mandler er meget godt. Jeg foretrekker når de ikke er ordentlig brent, men bare honningglassert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Må si meg enig med Lars på den. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Brente mandler er meget godt. Jeg foretrekker når de ikke er ordentlig brent, men bare honningglassert. Det slår meg stadig hva for en fantastisk type du er, Lars! Jeg liker deg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Drop Singstar, tror jeg må drikke ganske mye før noen får meg til å synge sånn, og da er jeg nok så full at det bare er snøvling uansett. Men buzz kan være gøy, guitarhero har jeg enda ikke fått prøvd Jeg synger ikke singstar i edru tilstand for å si det sånn. :!: Guitar hero var artig når man fikk dreisen på det syns jeg. Men mange år siden jeg har spilt det nå desverre. Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lars? Si meg hvorfor tar jeg en utdanning og studerer vanskelig matte og fysikkens lover, når jeg kan tjene penger så greit?! Faen også! Fordi den metoden jeg nevnte ikke garanterer deg at du ikke havner 21 år i fengsel eller får klippet av en tommel fordi du selger på andres område. Lars, har du 2 tomler? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Brente mandler er meget godt. Jeg foretrekker når de ikke er ordentlig brent, men bare honningglassert. Det slår meg stadig hva for en fantastisk type du er, Lars! Jeg liker deg! Ehm... Takk?Det er forresten ikke så vanskelig å lage. Bare bruke svakere varme på panna og ta litt honning i sukkeret man vender mandlene i. Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg har lyst på verdens beste.. Endret 9. september 2010 av pippippip Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lars, har du 2 tomler? To tomler, et rasshøl og like stygg uansett vinkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg